تمديد اعتبار کارت‌هاي نقدي بانک اقتصادنوين در خردادماه

بانک اقتصادنوين در راستاي مديريت و کنترل شيوع ويروس کرونا اعتبار کارت‌هاي نقدي خود را براي چهارمين ماه پياپي تمديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، پيرو ابلاغيه بانک مرکزي ج.ا.ا در راستاي مديريت و کنترل شيوع ويروس کرونا و لزوم تسهيل استفاده هم‌وطنان گرامي از درگاه‌هاي غيرحضوري و کاهش مراجعه به شعب، تمام کارت‌هاي نقدي بانک اقتصادنوين که تاريخ انقضاي آن‌ها خرداد 1399 است به مدت يک سال تمديد شد. بديهي است انجام تراکنش‌هاي نيازمند به درج تاريخ انقضا؛ با وارد کردن تاريخ جديد امکان‌پذير است.

در همين راستا پيش از اين تمام کارت‌هاي نقدي بانک اقتصادنوين که تاريخ انقضاي آن‌ها اسفند 1398، فروردين و ارديبهشت 1399 بود به مدت يک سال تمديد شده و مبلغ برداشت نقدي از کارت‌هاي بانک اقتصادنوين روي خودپردازهاي اين بانک تا پنج ميليون ريال افزايش‌يافته است. همچنين هم‌وطنان ارجمند مي‌توانند از طريق اپليکيشن همراه نوين، اينترنت بانک و تمامي دستگاه‌هاي خودپرداز اين بانک در مجموع تا 100 ميليون ريال در روز کارت به کارت کنند.

گفتني است مشتريان بانک اقتصادنوين مي‌توانند با استفاده از خدمات الکترونيکي اين بانک مانند اينترنت‌بانک، اينترنت‌بانک همراه، سامانه همراه‌نوين، اپليکيشن رمز‌ساز ارس و … بسياري از فعاليت‌هاي مورد درخواست خود را بدون نياز به حضور در شعبه دريافت کنند.

علاوه بر خدمات يادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 48031000-021 در تمام ايام هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگويي به پرسش‌ها و ابهامات مشتريان ارجمند هستند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.