چند سهامدار جدید روزانه به بورس اضافه می‌ شوند؟

رئیس سازمان بورس با اشاره به صدور روزانه بیش از ۱۵۰ هزار کد سهامداری جدید گفت: از ابتدای امسال بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار کد جدید صادر و بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان وارد بازار سرمایه شده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ در جریان جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و بعد از ارایه گزارشی توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهور درباره شرکت‌های دانش بنیان، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گزارشی از آخرین وضعیت بازارسرمایه ارائه کرد و گفت: در پی استقبال کم نظیر مردم از بورس روزانه بیش از ۱۵۰ هزار کد سهامداری جدید صادر می شود که رکوردی بی سابقه است.

ورود روزانه 150 هزار سهامدار جدید به بورس/امسال 45 هزار میلیارد تومان نقدینگی جذب شد

حسن قالیباف اصل ادامه داد: از ابتدای سال و طی دو ماه اخیر هم بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار کد جدید صادر شده و بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان وارد بازار سرمایه شده که نسبت سال گذشته بیش از ۵۰ درصد بیشتر است.

اینجا بیشتر بخوانید: امکان عرضه خودرودر بورس چقدر امکان دارد؟

محسن رضایی نیز بعد از گزارش مسئولان بانک مرکزی بر اهمیت ویژه‌ هدایت سرمایه‌ها به سمت تولید و ایجاد اشتغال مولد از تهیه بسته سیاستی جدید در مجمع خبر داد و گفت: اگر به سرعت اقدامات تکمیلی درجهت بهره برداری از سرمایه‌های بدست آمده در تولید و ایجاد اشتغال استفاده نشود این سرمایه‌ها وارد بازار طلا و ارز و کالاهای مصرفی و روزمره مردم می‌شود و تورم را افزایش و ارزش پول ملی را باز هم کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.