ثبت‌نام تبدیل رایگان تاکسی‌ها و وانت بارها به دوگانه سوز آغاز شد

دستیار مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آغاز رسمی ثبت‌نام تبدیل رایگان تاکسی‌ها و وانت بارها به دوگانه سوز خبر داد و افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت jcr.niopdc.ir نسبت به تبدیل رایگان خودروی خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ محمد رضایی امروز در نشستی خبری با بیان این که در فاز نخست دارندگان تاکسی‌ها و وانت بارهای بنزینی سوز می‌توانند با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت نام تبدیل خودروی خود به دو گانه سوز اقدام کنند اظهار کرد: طبق برآورده‌های صورت گرفته تبدیل هر خودرو به ۵ میلیون تومان هزینه نیاز دارد که این هزینه از مالکان خودرو دریافت نمی‌شود و انجام این کار به صورت کاملا رایگان صورت می‌گیرد.

وی افزود: قرار است در فاز بعدی دارندگان خودروهای شخصی مسافربر اعم از تاکسی‌های اینترنتی و فعالان ناوگان عمومی خودروهای شخصی بین شهری بتوانند به صورت رایگان در این سامانه ثبت نام و اقدام به تبدیل خودرو خود به دوگانه سوز کنند.

اینجا بیشتر بخوانید: پرداخت تسهیلات و بسته‌های حمایتی به کارگران ساختمانی و رانندگان تاکسی

دستیار مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان این که در فاز اول امکان ثبت نام این دسته از افراد وجود ندارد تصریح کرد: در سامانه قبلی که توسط وزارت صنعت، طراحی شده بود مشکلاتی را شاهد بودیم اما در این سامانه اطلاعاتی که درج می‌شود به صورت کاملا صحیح و درست است و مشکلات قبلی به وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.