وزیر مسکن: اجرای مصوبه تمدید دوماهه قراردادی اجاره لازم الاجراست

وزیر راه و شهرسازی گفت: بنگاه‌های معاملاتی و شوراهای حل اختلاف به مصوبه کرونا در خصوص تمدید دو ماهه قرارداد مستأجران توجه و برای اجرای آن اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ محمد اسلامی در خصوص بازار اجاره و مستأجران نیز اعلام کرد: هفته پیش ستاد ملی تصویب کرد تا مهلت اجاره واحدهای مستاجرانی که اسفند و فروردین به اتمام می‌رسیده است تمدید شده و مدت بسته بودن بنگاه‌های مشاوره املاک در دوران بحران کرونا، به مدت قرارداد مستأجران اضافه شود. این مصوبه ابلاغ شده و لازم الاجراست.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بنگاه‌های معاملاتی و شوراهای حل اختلاف به مصوبه کرونا در خصوص تمدید دو ماهه قرارداد مستأجران توجه و برای اجرای آن اقدام کنند.

اینجا بیشتر بخوانید: قیمت رهن و اجاره در برخی از مناطق پایتخت

وی با تاکید بر اینکه مصوبات شورای ملی کرونا حکم قانون را دارد و لازم الاجراست، گفت: بنگاه‌های معاملاتی و شوراهای حل اختلاف، اجازه ندهند تا اختلافات بین مردم ایجاد شود. از مالکان و مستأجران نیز درخواست داریم تا در شرایط بحران کرونا به ویژه در تهران بزرگ که آسیب پذیری بالاست با هم تفاهم کنند تا نیاز به اسباب کشی نباشد و قراردادها با تفاهم تمدید شود.

اسلامی یادآور شد: از همه سازندگان حرفه‌ای و افراد دارای واحدهای تمام شده و نیمه کاره دعوت کرده ایم تا به طرح اقدام ملی مسکن بپیوندند و واحدهای خود را تکمیل کرده و به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تحویل دهند. برای این دسته از سازندگان بعد از تحویل پروژه‌ها به متقاضیان اقدام ملی بار دیگر زمین برای ساخت واحدهای جدید تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: سایت خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.