آموزش رایگان مجازی آکادمی تجارت شرکت های کوچک و متوسط

آموزش رایگان مجازی آکادمی تجارت شرکت های کوچک و متوسط

مدیر کل اطلاعات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از فراهم شدن امکان بهره گیری رایگان از سامانه آموزش مجازی”آکادمی تجارت شرکت های کوچک و متوسط (ITC SME TRADE ACADEMY) ” مرکز تجارت بین الملل (ITC) وابسته به کنفرانس توسعه و تجارت ملل متحد آنکتاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، عباس خالقی‌تبار، با اعلام این خبر اظهار داشت:  سازمان توسعه تجارت ایران در راستای توسعه خدمات آموزشی در حوزه تجارت بین الملل و فراهم نمودن بستر لازم جهت افزایش آگاهی و دانش تجار و بازرگانان کشور با دانش روز جهانی، امکان بهره گیری رایگان از سامانه  آموزش مجازی”آکادمی تجارت شرکت های کوچک و متوسط (ITC SME TRADE ACADEMY) ” مرکز تجارت بین الملل (ITC) وابسته به کنفرانس توسعه و تجارت ملل متحد آنکتاد را فراهم کرده است.

وی افزود: در این سامانه، دوره های کوتاه مدت متنوعی در حوزه‌های توسعه صادرات، توسعه پایدار، پشتیبانی تجاری، کارآفرینی و
تجارت الکترونیک به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و عربی برگزار می‌گردد و به شرکت کنندگان در صورت موفقیت در گذراندن دوره‌ها و آزمون‌های طراحی شده، گواهینامه معتبر آموزشی از طرف مرکز تجارت بین الملل (ITC) اعطا خواهد گردید.

اینجا بیشتر بخوانید: تشریح وضعیت تجارت ایران پس از شیوع کرونا

خالقی تبار بیان داشت: بر اساس پیگیری های سازمان توسعه تجارت ایران و توافقات به عمل آمده با مرکز تجارت بین الملل در نظر است به زودی محتوای دوره های آموزشی به زبان فارسی نیز ترجمه و در اختیار شرکت کنندگان ایرانی این دوره ها قرار گیرد.

گفتنی است، علاقمندان به شرکت در این دوره های آموزشی می توانند از طریق مراجعه به پرتال سازمان توسعه تجارت ایران  tpo.ir به صورت رایگان در دوره های مورد علاقه شرکت کرده و به مجموعه متنوعی از منابع آموزشی دسترسی یابند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.