هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته میعادگاه صنایع و شرکت های نوپا و پویا

هفتمین نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشورهمزمان با هفتمین نمایشگاه دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت صنعت و معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی و حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی اتحادیه ها و انجمن های مرتبط از تاریخ 27 الی 29 آذرماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی ( ره ) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ رضائیان دبیراجرایی نمایشگاه گفت: اساسا برگزاری نمایشگاه ها به منظور نمایش دستاوردهای نوین در فضای رقابتی برگزار می شود که این نمایشگاه به دلیل مشارکت کلیه بازیگران این صنعت اعم از دولتی و خصوصی و رونمایی از محصولات جدید از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: اگر قرار است دوره ای از رونق و رشد اقتصادی صنعت حمل و نقل را تجربه کنیم از مهم ترین شاخص های این رونق برگزاری منظم ، با محتوا و رقابتی این رویداد است.

رضائیان گفت: از رویکردهای اصلی این رویداد مهم کشور توجه به بخش های خصوصی خصوصاً شرکت های دانش بنیان در ارائه راه حل های مناسب در برطرف نمودن نیازهای بخش دولت با برگزاری برنامه های ریورزپیچ Reverse Pitch می باشد.

دبیر اجرایی نمایشگاه گفت: با توجه به توانمندی های شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها به منظور مشارکت حداکثری برنامه های حمایت مالی و تسهیلات برای این گروه های فناور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به منظور بالا بردن بار علمی این رویداد از کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزشی دعوت به عمل می آید، البته مشارکت این گروه ها رایگان است.

رضائیان تصریح کرد: از مزایای این دوره از نمایشگاه همزمانی برگزاری هفتمین نمایشگاه دریایی، دریانوردی و صنایع فراساحل با این نمایشگاه است.

وی گفت: از دیگر برنامه های نمایشگاه پذیرش هیئت های تجاری خارجی است که به جهت تسهیل و بازدید از نمایشگاه شرایطی مهیا شده که با هماهنگی هزینه های هتل مهمانان خارجی توسط دبیرخانه اجرایی انجام می پذیرد. در حال حاضر از کشور روسیه، فرانسه، چین و اسپانیا بصورت مستقیم در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: همراهی و همدلی بخش خصوصی و دولت موجب بالندگی صنعت، حمل ونقل و لجستیک و ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات این صنعت در فضای رقابتی می شود. این نمایشگاه فرصتی جهت گفتگوهای تجاری، انتقال تجربیات، ارزیابی عملکردها و تصویرسازی مطلوب از آینده این صنعت استراتژیک کشور است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.