رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد؛

متروی نمایشگاه؛ راهگشای ترافیک شمال تهران

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تفاهم نامه ایجاد ایستگاه مترو نمایشگاه در زمان تصدی وی در شرکت مترو تهران، گفت: پس از رفتن من از این شرکت دیگر این مساله پیگیری نشد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران گفت: تفاهم نامه مترو با نمایشگاه بین المللی در زمانی که بنده مدیرعامل مترو بودم منعقد شد و قرار بود عملیاتی شود، اما زمانی که از مترو رفتم خیلی پیگیری نشد و به دنبال پاک کردن صورت مسئله بودند.

وی افزود: خوشبختانه مجموعه BRT و مترو گسترش یافته و تفاهم نامه‌ احداث مترو در نمایشگاه بار‌ها امضاء شده است، اما متاسفانه به آن عمل نمی شود. در شرایط امروز نقش مترو مصلی در نمایشگاه مطبوعات و کتاب بسیار تاثیر گذار است و در نمایشگاه بین المللی هم می تواند موثر باشد.

هاشمی  که با تلویزیون اینترنتی نمایشگاه بین المللی ایران گفت و گو می کرد، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه ها برای اقتصاد کشور بسیار اهمیت دارد. با برگزاری منظم نمایشگاه های داخلی و بین المللی و استقبال مردم از آنها می توان از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کرد.

او ادامه داد: در برخی از نمایشگاه‌ها با توجه به تخصصی بودن و همچنین پرمخاطب بودن آنها انتقال بازدیدکنندگان از طریق روش‌های بهینه مانند روش‌های ریلی و مترو باید صورت گیرد تا استقبال مناسبی از تولیدات داخلی شود.

هاشمی افزود: مهم ترین نکته این است که انتقال بهینه افراد به نمایشگاه ها چگونه انجام می شود، باید از ورود خودروها به این مناطق جلوگیری و حمل و نقل عمومی تقویت شود. زیر ساخت ها مهیاست و منتظر تزریق تجهیزات هستیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.