شرکت مبین انرژی خلیج فارس پیشتاز گروه انرژی در بین شرکت‌های ایرانی شد

۳ بهمن ۱۴۰۱ شرکت مبین انرژی خلیج فارس موفق به کسب عنوان برتر فروش در گروه انرژی و کسب رتبه اول از نظری شاخص بهره وری در گروه انرژی گردید؛ همچنین با ۱۸ پله صعود موفق شد رتبه ۳۰ در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی شرکت مبین؛ در همایش شرکت های برتر ایران که هر ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می گردد، شرکت مبین انرژی خلیج فارس در بیست و پنجمین دوره انتخاب شرکت‌های برتر و پیشرو ایران توانست در حالی به رتبه ۳۰ در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران برسد که سال گذشته در جایگاه ۴۸ قرار داشت.

بنابراین گزارش، رتبه بندی ۱۰۰ شرکت بزرگ کشور، سالانه در راستای شفاف سازی فضای کسب و کار و تقدیر از بنگاه های اقتصادی رو به رشد و تاثیرگذار در اقتصاد کشور برگزار می گردد که امسال نیز شرکت ها بزرگ کشور، بر اساس شاخص های کمی تعیین شده و اطلاعات مالی حسابرسی و تایید شده سال ۱۴۰۰ خود در این رتبه بندی حضور داشتند.

شرکت مبین انرژی خلیج فارس همچنین توانست در سال ۱۴۰۰ در حوزه فروش _ گروه انرژی _ از بین صد شرکت برتر، رتبه نخست را از آن خود نماید و این دستاورد به دلیل فروش ۳۶۷٫۰۹۹.۷ میلیارد ریال محصول در سال ۱۴۰۰ حاصل شد که ۲۵۰٫۰۸۱.۸ میلیارد ریال بیشتر از رتبه دوم این گروه می‌باشد.

همچنین شرکت مبین انرژی خلیج فارس در شاخص بهره‌وری نیز توانست در گروه انرژی رتبه اول را کسب نماید.

گفتنی است این مراسم در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار و به شرکت مبین انرژی خلیج فارس لوح تقدیر اهدا شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.