راه اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران
با هدف تكريم مشتريان و پاسخگويي حداكثري به سوالات و درخواست هاي مشتريان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.
به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، از امروز مشتریان و مخاطبان این بانک می توانند ضمن تماس با مركز ارتباط مردمي با شماره 64140 – 021 علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن كليد شماره (1) شکایات خود را ثبت کنند.
شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/