سالن پذیرایی عروسی

نوبت به برگزاری مراسم عروسی که می‌رسد، برای هر زوجی مهم است که این شب خاص را در کنار عزیزان‌شان به بهترین شکل جشن بگیرند تا برای همه به یاد ماندنی‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ نوبت به برگزاری مراسم عروسی که می‌رسد، برای هر زوجی مهم است که این شب خاص را در کنار عزیزان‌شان به بهترین شکل جشن بگیرند تا برای همه به یاد ماندنی‌ شود. حالا در این زمینه چند قدم بزرگ وجود دارد که ذهن عروس و داماد را مشغول می‌کند. انتخاب سالن  پذیرایی عروسی مناسب، اولین قدمی است که بعد از قطعی شدن مراسم باید به فکر آن باشید. در کل برای برگزاری یک مراسم عروسی ایده آل، داشتن یک برنامه ریزی دقیق و استفاده از تجربه دیگران کمک بزرگی به شما می‌کند.امروزه هر سالن پذیرایی عروسی برنامه‌های بسیار خوبی با توجه به محدودهایتان دارد تا بهترین شب را برای شما و مهمانانتان بسازد. بیا تو عروسی شما را برای انتخاب بهترین تالار پذیرایی عروسی راهنمایی کرده و ویژگی‌هایش را برایتان بیان می‌کند.

تالارعناصر یک سالن پذیرایی عروسی

اصلی‌ترین چیزی که باعث باشکوه‌تر شدن مراسم شما می‌شود، مکانِ برگزاری آن است. امروزه تنوع در تالار پذیرایی عروسی یا باغ تالار عروسی به قدری زیاد شده که انتخاب را برای همه آسان کرده است. این کار را به دغدغه‌ای بزرگ برای خودتان تبدیل نکنید؛ وظیفه شما بررسی امکانات هر سالن پذیرایی عروسی و تطابق آن‌ها با محدودیت‌ها و بودجه خودتان است. در این قسمت، بیا تو عروسی عناصری که باید بررسی شوند را در دسترس شما قرار داده است.

ظرفیت مناسب: بهتر است قبل از اینکه به سراغ سالن پذیرایی عروسی بروید، لیستی از تعداد مهمان‌ها تهیه کنید. این کار انتخاب تالار پذیرایی عروسی را برای شما و ارائه خدمات را برای تالار راحت‌تر می‌کند. اگر تعداد مهمانان بیشتر از ظرفیت سالن پذیرایی عروسی باشد، علاوه بر مشکل فضای ناکافی، تعداد میز و صندلی و سیستم تهویه هوا و… به مشکل می‌خورد.

موقعیت مکانی: در دسترس بودن مکان عروسی برای مهمانان اهمیت ویژه‌ای دارد. برخلاف باغ تالارعروسی که معمولا در حومه شهر قرار دارد، سالن پذیرایی عروسی در داخل شهر قرار گرفته است. برای دیر نرسیدن به مراسم و آسایش بیشتر مهمانان در روز عروسی، انتخاب سالن پذیرایی عروسی با موقعیت مناسب شرط است.  

نور پردازی و امکانات موسیقی: فضای گرم و صمیمی مراسم شما به نور پردازی و گروه موسیقی و موزیک‌های آن بستگی دارد. گروه موسیقی سالن پذیرایی عروسی را خوبی بررسی کنید و در صورت نارضایتی، خودتان گروهی جدا از تالار عروسی دعوت کنید. این گزینه در فضای بسته سالن پذیرایی عروسی بهتر و منظم‌تر انجام ‌می‌‌گیرد و کار گروه موسیقی در باغ تالار عروسی با وجود فضای باز، کمی سخت‌تر است. نور پردازی خوب باعث زیباتر شدن محیط و عکس‌های شما می‌شود.

فضای شیک سالن: با نگاه انداختن به بخش‌های مختلف سالن و طراحی‌های پیاده شده بر آن از دلباز و دلنشین بودن آن اطمینان پیدا کنید. فضای کافی برای رقص و اذیت نشدن مهمانان گزینه‌های مهمی هستند. همچنین دیزاین‌های خاص سالن پذیرایی عروس با استفاده از گل آرایی و بادکنک آرایی و…، بر زیباتر شدن فضای سالن پذیرایی عروسی اثر گذار هستند.

گروه مجرب پرسنل: داشتن گروه مجرب پرسنل در یک سالن پذیرایی عروسی، نظم مراسم شما را بیشتر می‌کند. ظاهر مناسب، خوشرویی و توانایی برطرف کردن نیازهای میزبان و مهمان‌ها از اصلی‌ترین خصوصیات پرسنل خوب هستند.

پذیرایی خوب: یک سالن پذیرایی عروسی خوب توجه ویژه‌ای به شیرینی، غذاها و نوشیدنی‌هایش دارد. تست کردن آیتم‌های پذیرایی تالار پذیرایی عروسی جز واجب‌ترین کارهای شما است. علاوه بر طعم، نحوه سرو و پذیرایی به موقع هم مهم هستند. کیفیت پایین هر کدام ضعف سالن پذیرایی عروسی را نشان می‌دهد و باعث نارضایتی مهمانان عزیز شما می‌شود. همچنین سعی کنید غذاهای مرسوم و همه پسند را برای شب عروسی خود انتخاب کنید.

قیمت مناسب: تقریبا مهم‌ترین عنصر انتخاب سالن پذیرایی عروسی به توافق رسیدن بر سر خدمات و هزینه‌ها است. طبیعی است که هر چه امکانات بیشتری برای شما در نظر گرفته شود، هزینه‌تان بیشتر می‌شود. سعی کنید کیفیت را فدای قیمت کمتر نکنید. اگربودجه خیلی کمی دارید، به دنبال تالار عروسی شیک و ارزان باشید.

بهداشت و تمیزی سالن: یک سالن پذیرایی خوب به بهداشت بخش‌های مختلف اهمیت زیادی می‌دهد. هیچی به اندازه تمیزی و مرتب بودن سالن در روز عروسی برای شما و مهمانانتان لذت بخش‌تر نخواهد بود. بهتر است از رعایت بهداشت و تمیز بودن دیوار و کف سالن، سرویس بهداشتی و… مطمئن شوید. همچنین به شیک و مرتب بودن  میز و صندلی توجه داشته باشید.

تالارتفاوت سالن پذیرایی عروسی و باغ تالار عروسی

سالن پذیرایی عروسی و باغ تالار عروسی هر دو مناسب برگزاری مراسم هستند. عروس و دامادها با توجه به شرایط، اعتقادات و بودجه‌شان یکی از آن‌ها را برای برگزاری عروسی خود انتخاب می‌کنند. اصلی‌ترین تفاوت این دو در شکل ظاهری‌‌شان است. بقیه تفاوت‌ها در اصل زیر مجموعه اختلاف اصلی هستند. در این قسمت بیا تو عروسی فرق میان تالار پذیرایی عروسی و باغ تالار را بررسی می‌کند.

به طور کلی هزینه‌ اجاره باغ تالار بیشتر از سالن پذیراییعروسی است. زیرا اجاره باغ و فضای سبز هزینه‌ای به علاوه اجاره تالار دارد.

تالار پذیرایی عروس هر 4 فصل سال مناسب برگزاری مراسم عروسی است اما از باغ تالار بیشتر در فصل‌های گرم سال برای مهمانی استفاده می‌کنند. فصل‌های سرد سال با وجود دمای پایین‌تر و بارندگی کمی در روند مراسم اختلال ایجاد می‌کنند اما باغ تالارها راه حل‌هایی برای آن دارند.

اغلب، سالن پذیرایی عروس در داخل شهر قرار دارد و دسترسی به آن‌ راحت‌تر از باغ تالار است، زیرا اکثر باغ تالارها در خارج از شهر قرار گرفته‌اند.

– نور پردازی در فضای بسته تالار پذیرایی عروس بسیار راحت‌تر از باغ تالار با فضای باز است.

عکاسی در سالن‌ پذیرایی عروسی کار ساده‌تری نسبت به عکاسی در فضای باغ است. زیرا که نور بیشتر و بهتری در تالارها وجود دارد.

– تعداد مهمان ملاک خوبی برای مقایسه نیست زیرا برای هر دو محدودیت در تعداد وجود دارد.

– ارائه خدمات در فضای محدود تالار پذیرایی عروسی راحت‌تر از فضای گسترده باغ است.

– هوا که رو به تاریکی می‌رود، تامین روشنایی مراسم در باغ تالار عروسی سخت‌تر می‌شود. اما نور کافی در سالن پذیرایی عروسی در طول شب و روز وجود دارد.

طبیعی است که دیزاین یک فضای محدود بسیار راحت‌تر از فضای بزرگ است. بنابراین تزئین سالن کار کمتر و سبک‌تری نسبت به باغ تالار دارد.

– برای دیزاین باغ تالار، علاوه بر خود سالن، باغ آن نیز احتیاج به گل آرایی دارد.  

– تعداد پرسنل برای پذیرایی از مهمانان شما در سالن پذیرایی عروسی کمتر از باغ است.

فضای بسته تالار پذیرایی عروسی باعث رسیدگی بهتر به میزبان و مهمانان می‌شود.

سرد شدن غذا و دیگر المان‌های پذیرایی مشکل دیگری است که در باغ تالار با آن مواجه می‌شوید.

 در این بخش سعی کردیم برتری سالن پذیرایی عروسی را نسبت به باغ تالار عروسی برای شما بازگو کنیم. اما باز هم همه چی به سلیقه و شرایط شما بستگی دارد.

منبع : بیا تو عروسی

https://tinyurl.com/23amyv9f

تالارانتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.