هدف ازسومین جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو چیست؟
سومین جشنواره خدمات پس از فروش آمیکو در حالی آغاز شد که بسیاری از شرکت های خودروساز به دلیل شرایط اقتصادی کشور در تنگنا قراردارند. آمیکو به منظور همراهی هر چه بیشتر با دارندگان محصولات آمیکو، اقدام به برگزاری سومین جشنواره خدمات پس از فروش و تعویض رایگان فیلتر هوا در محصولات کشنده 2640 و کامیونت 5.2 کرده است، این جشنواره در استان گیلان شهر رشت در حال برگزاری است و استان مازندران را نیز تحت پوشش قرار داده است.
به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ رئیس امور نماینگان آمیکو گفت: این سومین جشنواره ای است که برگزار می شود و نسبت به دو دوره قبلی از نظر کمی و کیفی چه در زمینه انتخاب نمایندگی و چه از نظر ارائه خدمات به مشتریان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. پس از انتخاب نماینده، آموزش های لازم جهت رضایت مندی مشتری و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر انجام گردید. به بیان دیگر نماینده ای که برای این جشنواره منتخب شده است در زمینه ارائه خدمات پس از فروش از نظر کیفیت وکمیت حرفی برای گفتن دارد و جزء نمایندگان خوب و برتر آمیکو به شمار می آید. ضمن اینکه در ارزیابی رضایت مشتری نیز نمره خوبی کسب کرده است.
عباس حاج محمد علی با اشاره به اینکه دو جشنواره قبلی هم بسیار خوب برگزار شد و به اهداف مد نظر دست پیدا کرده اضافه کرد، جشنوراه قبلی دراستان کرمان برگزار شد که تقریبا جزء مناطق جنوبی ایران محسوب می شود بر همین اساس این بار شمال کشور را که حجم بالایی از مشتریان در آنجا تردد دارند انتخاب کردیم و محل برگزاری را هم در بهترین نمایندگی قرار دادیم.
اینجا بیشتر بخوانید: دوره آموزشی فنی گیربکس پیکاپ توسط آمیکو برگزار شد
کیلومتر 5 جاده فومن نمایندگی 1702 آغاز شده و تا روز 24مهر ماه نیز ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/