متوسط شاخص رضايتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی به ۷۳٫۹ درصد رسيد

با نظرسنجي‌هاي سامانه جامع سنجش کيفيت خدمات فرودگاهي شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران، در خرداد ماه سال جاري ميانگين شاخص رضايتمندي مسافران از خدمات فرودگاهي در ۹ فرودگاه بين‌المللي کشور، به ۷۳٫۹ درصد رسيد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، توقف پروازها در فرودگاه‌های کشور و نحوه عودت وجوه پرداختی بلیت پروازها، در این ماه شاخص رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی را تا حدودی تحت تاثیر قرارداد.

بر اساس داده‌های دریافتی از سامانه جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در خرداد ماه سال جاری، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت شاخص رضایتمندی ۷۶٫۴ درصد، برترین خدمات فرودگاهی را در خرداد ماه ارائه داد و فرودگاه مهرآباد نیز با ثبت شاخص رضايت۷۶٫۱ درصدی، رتبه دوم را در زمینه خدمات کیفی فرودگاهی به خود اختصاص داد.

در این نظرسنجی که ۲۶۶ هزار و ۲۵۷ نفر در آن مشارکت کردند، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز با رسیدن به شاخص رضايت ۷۵٫۸ درصد رتبه سوم را از آن خود کرد و فرودگاه‌های تبریز، بندرعباس، مشهد، زاهدان، یزد و اهواز به ترتیب با ثبت شاخص رضایت ۷۵٫۱، ۷۳٫۴، ۷۱٫۵، ۷۲٫۱، ۷۱٫۸، و ۶۴٫۱ درصد، در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در خرداد ماه سال جاری، بهترین روز هفته در فرودگاه‌های یاد شده روزهای دوشنبه هر هفته بوده که شاخص رضایتمندی مسافران از ارائه خدمات فرودگاهی به ۷۵٫۴ درصد رسید و مسافران در این روز بیشترین رضایتمندی را از خدمات فرودگاهی داشتند.

در این مدت کمترین میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی، روزهای جمعه هر هفته بوده است که شاخص رضایت مردم از خدمات فرودگاهی ۷۲٫۵ درصد به ثبت رسید.

در خرداد ماه سال جاری، به طور میانگین، بهترین ساعات روز که مسافران بیشترین رضایت را از خدمات فرودگاهی داشتند، ساعت ۸ صبح و ضعیف ترین ساعات خدمات فرودگاهی نیز حوالی ساعت ۲ بامداد به ثبت رسید.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.