مدیرعامل بانک اقتصادنوین: جامعه مدرن، نیازمند بانکداری مدرن است
مدیرعامل بانک اقتصادنوین با تاکید بر این که جامعه مدرن، نیازمند بانکداری مدرن است و با روشهای سنتی بانکداری، نمیتوان در فضای رقابتی موجود پیروز شد، گفت: بانک اقتصادنوین نیز همسو با تغییرات جامعه، استراتژی خود را تغییر داده و محصولات و خدمات مورد نیاز مشتریان را ارائه خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، محمدرضا حسین زاده در نشستی با مدیران ستادی و منطقهای با بیان این که رویکرد جدید بانک، توسعه بانکداری خرد در کنار حفظ بانکداری شرکتی است، اظهار کرد: باید نیازهای مشتریان از طریق شعب شناسایی شده و به ستاد منتقل شود تا دستورالعملها، فرایندها و خدمات، متناسب با آن بازنگری شود.
وی با اشاره به این که در دوره مدیریتی کنونی بانک، نگاه به شعب، ویژه و خاص خواهد بود، ادامه داد: پیشتازی صف در خدمات دهی به مشتریان، انکارناپذیر است و ستاد در همه زمینهها، پشتیبان و یاور کارکنان شعب خواهد بود.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین همچنین با بیان این که اختیارات شعب تا حد قابل قبولی افزایش یافته و این روند ادامه خواهد داشت، گفت: در ازای این افزایش اختیارات، پرستاری از مشتریان خرد و کلان نیز باید شدت یافته و از توانمندی شعب به بهترین شکل به نفع بانک استفاده شود.
حسین زاده تاکید کرد: همه باید ضمن دریافت آموزشهای متناسب با فعالیت خود، به استراتژی بانک پایبند بوده و فعالیتهای خود را با آن منطبق کنند، چرا که تناسب هزینه و فایده بانک در گروی عملیاتی کردن این استراتژی است و خارج شدن از این مسیر، قابل پذیرش نیست.
قائم مقام مدیرعامل بانک اقتصادنوین نیز در این جلسه با اشاره به بهرهمندی این بانک از نیروی انسانی زبده و خبره، این قابلیت را بسیار استثنایی خواند و گفت: با این توانمندی، میتوان بانک را به سرعت در بازار رقابتی پیش برد.
علی موسوی زاده با تاکید بر لزوم ارائه راهکارهای خلاقانه و نوآورانه برای عبور از چالشها، خاطرنشان کرد: بانک در حوزه فناوری اطلاعات و محصولات مبتنی بر آن به تحول نیاز دارد که خوشبختانه با حضور تیم جدید، به زودی شاهد انقلاب در این زمینه خواهیم بود.
وی همچنین وجود زیرساخت قوی در حوزه بانکداری شرکتی را از امتیازات اساسی این بانک خواند و گفت: سرعت و دقت رسیدگی به پروندهها در بانک اقتصادنوین بسیار قابل توجه است و از این رو میتوان با ایجاد تغییراتی در فرایندها، نه تنها نسبتهای عملیاتی را بیشازپیش ارتقا داد، بلکه میتوان فاصله با رقبا را به سرعت کم کرد.
معاون بانکداری خرد بانک اقتصادنوین هم در این نشست با بیان این که برنامههای توسعه بانک به سرعت در حال تحقق است، گفت: تعداد شعب سودده بانک هر روز در حال افزایش است و رشد منابع مفید و با کیفیت به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
حسن مونسان با اشاره به این که در دوره مدیریتی جدید، شعب احساس موجودیت کرده و به نقش واقعی خود در بانکداری بازگشتهاند، اظهار کرد: واحدهای ستادی به درستی در حال حمایت از شعب هستند و به نظر میرسد با ادامه روند موجود، در نیمه نخست سال بخش زیادی از اهداف برنامهریزیشده محقق شود.
معاون فناوری اطلاعات بانک اقتصادنوین با تاکید بر لزوم اشراف کامل کارکنان شعب به محصولات و خدمات حوزه فناوری اطلاعات، از آنها خواست پیشنهادهای اصلاحی خود را به مسئولان بانک منتقل کنند.
مجید جعفریان خاطرنشان کرد: بانک در حوزه محصولات و خدمات بانکداری غیرحضوری، به سرعت در حال تقویت شدن است و در این مسیر از پیشنهادهای همه مشتریان و کارکنان استقبال خواهد کرد.
امیر یوسفیان معاون بانکداری شرکتی و اعتبارات بانک اقتصادنوین نیز تاکید کرد که همه پیشنهادها برای اصلاح فرایندها و محصولات و خدمات بانک، باید به پارامترهای نقدینگی و سودآوری به طور همزمان اهمیت بدهند.
غلامحسین احمدی، معاون برنامه ریزی و توسعه سازمانی بانک اقتصادنوین هم با بیان این که فعالیت حوزه بانکداری خرد و بانکداری شرکتی نباید تداخل داشته باشد، گفت: شعب باید به دنبال جذب مشتریان خرد و متوسط باشند و مشتریان کلان را به حوزه بانکداری شرکتی بسپارند.
در ادامه این جلسه، جمعی از مدیران و روسای ادارات نیز به طرح دیدگاههای خود درباره حوزههای عملکردی پرداخته و رهنمودهای لازم به منظور بهینه شدن فعالیتها را دریافت کردند.
انتهای پیام/