با ۲ میلیارد تومان کجای تهران می توانید خانه بخرید؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰ ساله شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ محله‌های شرقی تهران مثل تهرانپارس و نارمک از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین بخش‌های شهر تهران می‌باشند. از جایی که این منطقه‌ها از بافتی نسبتا نوساز برخوردار هستند و امکانات رفاهی کاملی برای آسایش ساکنین در این مناطق وجود دارد و همچنین قیمت مسکن نسبت به غرب و شمال تهران در این مناطق متعادل تر است، افراد زیادی علاقه‌مند به خرید مسکن در شرق تهران هستند. در این گزارش به بررسی واحد هایی که ۱۰ سال گذشته در شرق تهران ساخته شده‌اند پرداخته‌ایم.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی در شرق تهران دارید، میتوانید آپارتمانی ۹۳ متری در محله پیروزی با سنی حدود ۱۰ سال و ۲ اتاق خواب را با بودجه‌ای بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر قصد خرید واحدی نسبتا ارزان‌ قیمت‌تر در مناطق شرقی تهران دارید، میتوانید آپارتمانی ۴ میلیاردی را در محله نیروهوایی با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به اینکه ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد را خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در محله تهران‌نو با متراژ ۶۰ متر و ۲ اتاق خواب و سنی حدود ۱۰ سال، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

ارزش آپارتمان ۱۰ ساله دیگری در محله مجیدیه با متراژ ۴۵ متر و ۱ اتاق خواب، مبلغی حدود۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی در محله نارمک با متراژ ۹۴ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به اینکه ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۹۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین آپارتمان ۱۰ ساله دیگری در همین محله با متراژ ۴۷ متر و ۱ اتاق خواب معادل ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد خرید آپارتمانی ۱۰ ساله در محله تهرانپارس‌شرقی را دارید، میتوانید واحدی ۵۸ متری در صورتی که تک خوابه باشد را با بودجه ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

خانه

انتهای پیام/

منبع: اقتصاد نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.