بانک سینا از جمله بانک های خصوصی است که در طی سالهای اخیر در حوزه بانکداری اسلامی رویکرد قابل قبولی را از خود ارائه داده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی در طی سالهای اخیر به تناسب گسترش فعالیتهای مردم در عرصه های مختلف به خصوص حوزه اقتصادی نیاز به حضور نهادهای اقتصادی با پشتوانه خصوصی نسبت به گذشته بیشتر احساس میشود از این رو شاهد هستیم که در طی چند سال اخیر به خصوص از دهه 80 به بعد و با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر اجرای اصل 44 بخش خصوصی حضور پررنگی در حوزه بانکداری داشته است که این روند بر رونق صنعت بانکداری و پولی کشور تاثیر بسزایی داشته است.
از میان بانکها و موسسات خصوصی که در طی سالهای اخیر در نظام بانکداری کشورمان فعالیت چشمگیری داشته است و توانسته رویکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد ” بانک سینا ” است.
بانک سینا در 28 اسفند 1387 موفق به دریافت مجوز تاسیس گردید هرچند که بیش از آن در قالب موسسه مالی و اعتباری از سال 1364 مشغول به فعالیت بود که به پشتوانه رویکرد کاری موفق و کارنامه درخشان کاری توانست در نظام بانکی کشور به عنوان یک نمونه موفق مطرح شود.
بانک سینا در طی سالهای گذشته در قالب رویکردهای مختلف و البته متفاوت خدمات خود را به مشتریان دارای حساب در این بانک ارائه میدهد روندی که سبب شده تا موفقیتهای قابل قبولی به نسب سایر بانکهای خصوصی از آن این بانک شود.
ارائه خدمات معمولی چون اینترنت بانک، موبایل بانک و پرداخت اینترنتی قبوض از کارها و اقدامات روزمرهای است که در بانک سینا صورت میگیرد اما آنچه این بانک را در رقابت با سایر بانکهای خصوصی متفاوت و متمایز کرده است در ابتدای سرعت بالای رسیدگی به امور مشتریان و خدمات جانبی است که شاید در کمتر بانک خصوصی شاهد آن هستیم.
مشتریان و افرادی که خواهان استفاده از خدمات بانک سینا هستند باید بدانند بدون شک در مسیر درستی گام برداشتند چرا که میزان خدمات ارائه شده از سوی این بانک در مقایسه با سایر بانکهای قابل قیاس نیست که این روند را برای مثال میتوان در یک نمونه از رویکردهای کاری بانک سینا مشاهده کرد.
سام یکی از خدماتی است که از سوی بانک سینا به مشتریانش ارائه میشود که بسیاری از رویکردهایی که در آن وجود دارد یا در بقیه بانکها اعم از خصوصی یا دولتی وجود ندارد یا اگر وجود دارد به شکل ارائه شده از سوی بانک سینا نیست.
سرویس سام در اینترنت بانک جهت ارائه به مشتریان حقوقی و یا مشتریان حقیقی مشترک که دارای شرایط برداشت (شرایط سپرده جدید) می باشند به کار میرود و انجام عملیات انتقال وجه مطابق با شرایط اعمال شده در بانک و با تأیید کلیه امضاء داران سپرده انجام میپذیرد و خدمات و امکانات قابل ارائه در سرویس سام در اینترنت بانک به مواردی چون امکان انتقال وجه داخلی ، امکان انتقال وجه بین بانکی، امکان چاپ گزارش درخواستهای کارپوشه و امکان لغو ، ویرایش و رد درخواستهای ثبت شده وجود دارد.
آنچه در وضعیت این روزهای نظام بانکداری برای مردم به عنوان مشتریان و در واقع سپردهگذاران قابل اهمیت و لازم است این بوده که برای سرمایهگذاری و البته گزینه پسانداز سرمایه مالی خود بانکی را انتخاب کنند که هم بتوانند به آن اعتماد کنند و هم امتیازاتی برای آنها داشته باشد که این روند به خوبی در بانک سینا برای سپردهگذاران قرضالحسنه لحاظ شده است به گونهای که سومین جشنواره قرعهکشی حسابهای قرضالحسنه این بانک چند روز دیگر برگزار میشود.
در نظام بانکداری این روزهای کشور تمامی بانکها اعم از خصوصی و دولتی تمام تلاش خود را برای جذب مشتری به کار گرفتند سیاستی که بدون شک در دستور کار مدیران بانک سینا قرار دارد اما نحوه جذب مشتری در این بانک براساس رویکردهای جدیدی است که شاید کمتر بانکی از این متد و روش در حوزه کاری خود استفاده کند.
به نظر میرسد بانک سینا این روزها با ابداع شیوهها و مولفههای کاری جدید مسیر تازهای را در نظام بانکداری کشور آغاز کرده است از این بدون شک انتخاب این بانک برای سپردهگذاری و سرمایه گذاری یکی از مهمترین و البته بهترین تجربههای که باید به مردم توصیه کرد.
انتهای پیام/