با آزمايشگاه شبانه روزي بهمن طب بيشتر آشنا شويم

بهمن طب ، آزمایشگاهی لوکس شبیه به هتل!

آزمایشگاه بهمن طب زیر نظر موسسه خیریه بهمن درجهان اسلام برای هموطنان عزیز دراستان تهران وسایر استان های کشور، جهت عزیزانی که تحت پوشش هیچگونه بیمه ای نيستند (آزاد)، تست کرونا و کلیه ازمایش های تخصصی وفوق تخصصی و پاتولوژی را با (( 20 درصد تخفیف )) انجام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ آزمایشگاه شبانه روزي بهمن طب زیر نظر موسسه خیریه بهمن در جهان اسلام برای هموطنان عزیز در استان تهران وسایر استان های کشور، جهت کسانی که تحت پوشش هیچگونه بیمه‌ای نیستند (آزاد)، تست کرونا و کلیه آزمايش هاي تخصصی وفوق تخصصی و پاتولوژی را با (( 20 درصد تخفیف )) انجام می دهد.

اما برای مراجعه کنندگانی که دفترچه بیمه نیروهای مسلح دارند، کلیه آزمایش ها (( کاملا رایگان )) انجام می شود و همچنین تست کرونا شامل این پوشش بیمه ای هست.

انجام تست کرونا پروازی و غیر پروازی با ۲۰درصد تخفیف و با 270 هزار تومان صورت می پذیرد.

 

آزمایشگاه بهمن طب چگونه جایی است؟

آزمایشگاه بهمن طب لوکس و مدرن ساخته شده. هنگامیکه وارد لابی پذیرش و انتظار این آزمایشگاه می شوید، فضای آرام و دلنشین آن شما را جذب می کند، طوري كه در بدو ورود گویا وارد لابی هتل شده اید! همچنین آزمایشگاه شبانه روزی بهمن طب دارای پارکینگ اختصاصی است تا مراجعین در شلوغی خیابان‌های اینجا نگران جای پارک خودروی خود نباشند.

اهمیت چکاپ ها و آزمایش های سالیانه در کشف بیماری های خاموش!

بسیاری از بیماری ها خاموش و بدون درد هستند و تا آزمایش ندهید از وجود آنها با خبر نمی شوید. بنابراين چکاپ ها و آزمايش هاي سالیانه موضوع بسیار مهمی در سلامت شماست.

نشانی آزمايشگاه بهمن طب: تهران، تقاطع خیابان ملاصدرا و شیخ بهایی، جنب بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)، پلاک 200

02188611115

02188611116

02188611117

صفحه اینستاگرام: @bahman.teb

آزمایشگاه بهمن طب را روی نقشه ((بلد)) مسيريابي كنيد:
https://balad.ir/p/18VZWZ0EGjyXGW

لوکیشن بهمن طب را در ((نشان)) بیابید:

https://nshn.ir/b6SbvSmBYxO-FC

بیشتر بخوانید:

آزمایشگاه بهمن طب با مدرن ترین تجهیزات افتتاح شد (گزارش تصویری)

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.