پتروشیمی نوری به عنوان شرکت پیشرو در بین صد شرکت برتر ایران معرفی شد

شرکت پتروشیمی نوری موفق به کسب تندیس و لوح شرکت پیشرو در فرایند رتبه بندی صد شرکت برتر ایران (IMI100 ) در این همایش گردید.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی نوری؛ در همایش شرکت های برتر ایران که هر ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می گردد، شرکت پتروشیمی نوری به دلیل تداوم روند افزایشی شاخص های اقتصادی و بهره وری در طول چهار سال گذشته موفق به کسب تندیس و لوح شرکت پیشرو گردید و علاوه بر آن مقام چهارم صادرات را در بین صد شرکت برتر ایران به خود اختصاص داد.

بنابراین گزارش، رتبه بندی ۱۰۰ شرکت بزرگ کشور، سالانه در راستای شفاف سازی فضای کسب و کار و تقدیر از بنگاه های اقتصادی رو به رشد و تاثیرگذار در اقتصاد کشور برگزار می گردد که امسال نیز شرکت ها بزرگ کشور، بر اساس شاخص های کمی تعیین شده و اطلاعات مالی حسابرسی و تایید شده سال ۱۴۰۰ خود در این رتبه بندی حضور داشتند.

بر اساس این رتبه بندی، شرکت پتروشیمی نوری توانسته است در سال ۱۴۰۰، بیشترین میزان صادرات را در بین مجتمع های پتروشیمی کشور داشته باشد و در حوزه فروش نیز با یک پله صعود رتبه ۱۲ را در بین صد شرکت برتر ایران و رتبه دوم در گروه صنعت پتروشیمی پس از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از آن خود نماید.

تولیدات مجتمع پتروشیمی نوری شامل انواع محصولات اصلی آروماتیکی نظیر بنزن، ارتوزایلین، پارازایلین و محصولات جانبی شامل ترکیبات سنگین و سبک، رافینیت، گاز مایع و … می باشد که علاوه بر مصرف داخل کشور، به سایر کشورهای جهان صادر می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.