مدیرکل حوزه وزارتی و رئیس مرکز حراست وزارت صمت منصوب شدند

سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صمت دولت سیزدهم، در نخستین اقدام خود برای ایجاد تغییرات در وزارت صنعت، معدن و تجارت، طی احکامی جداگانه مدیرکل حوزه وزارتی و رئیس مرکز حراست جدید این وزاتخانه را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ بر این اساس، وزیر صمت طی حکمی دکتر «شهاب جنابی» را به‌عنوان «مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی» وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد. متن این حکم در زیر آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی» وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در تعالی عملکرد همکاران و واحدهای سازمانی در راستای تحقق ماموریت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت کوشا باشید.

توفیق جنابعالی را از خداوند علیم حکیم و حضرت ولی عصر (روحی فداء) خواستارم.»

همچنین فاطمی‌امین در حکمی دیگر آقای «حسین صداقت‌مهر» را به عنوان رئیس مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد. متن این حکم در زیر آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در صیانت و تعالی عملکرد همکاران و واحدهای سازمانی در راستای تحقق ماموریت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت کوشا باشید.

توفیق جنابعالی را از خداوند علیم حکیم و حضرت ولی عصر (روحی فداء) خواستارم.»

لازم به‌ذکر است در روز سوم شهریورماه سال ۱۴۰۰ و پس از پایان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم، سیدرضا فاطمی‌امین کسب ۲۰۵ رای موافق، ۶۰ رای مخالف و ۱۴ رای ممتنع به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.