در گردهمایی یازدهمین سالروز تأسیس بانک آینده عنوان شد؛

اسکندری: اعتماد مشتریان، «سرمایه‌‌اجتماعی» بانک‌آینده است

در گردهمایی که به‌مناسبت گرامیداشت یازدهمین سالروز تأسیس بانک‌آینده برگزار شد، اسکندری، مدیرعامل، با اشاره به تثبیت جایگاه بانک‌ تأکید کردند: امروز، شرایط بانک آینده به‌نحوی است که به‌پشتوانه آن می‌‌توان چنین ادعا کرد که ما نسبت به گذشته، قدم‌های محکم‌تر، بلندتر و بیشتری در راستای رشد و تعالی بانک برداشته‌ایم و این فرایند با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ وی  در مقطع‌زمانی کنونی، اصلی‌ترین عامل موفقیت را کسب اعتماد احاد جامعه نسبت به بانک آینده عنوان کرده و اظهار داشت: این دستآورد تنها در پرتو زحمات، تلاش‌ها، همدلی و انسجام نیروی‌انسانی بانک در سطح صف و ستاد، حاصل شود.

مدیرعامل بانک آینده با اشاره به روی‌آوردن سپرده‌گذاران به‌سمت بانک خاطرنشان کرد: این‌که مشتریان، به‌عنوان متقاضیان خدمات بانکی به بانک آینده مراجعه کرده و به استناد آمار، تعدادشان نیز روز‌به‌روز افزایش می‌یابد، بیانگر آن است که توانسته‌ایم با ضریب نفوذ شایان‌توجهی در جامعه مشتریان، ورود پیدا کنیم.

وی از اعتماد مشتریان، به‌عنوان «سرمایه‌اجتماعی» بانک یاد کرد که مشروعیت، حفظ و قوام مجموعه در گرو حضور آن‌ها است.

اسکندری بار دیگر ضمن تأکید به نقش سرمایه‌انسانی توانمند بانک آینده در شکل‌دهی به این اعتماد عمومی اظهار داشت: قطعاً با افزایش این اعتماد ضمن خدمت‌رسانی به مردم و کشور، می‌توان عواید مادی و معنوی را نیز برای ذی‌نفعان شاهد باشیم. از همین‌رو همه ما موظفیم به شایستگی ضمن حفظ این سرمایه‌اجتماعی در راستای تقویت آن نیز گام برداریم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.