درخشش روابط عمومی فولاد خوزستان با کسب سه نشان برتر

در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با محوریت کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی، روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان با کسب سه نشان برتر خوش درخشید‌.

به گزارش رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان؛ این سمپوزیوم با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت‌ صنعتی و معدنی، بانک‌ها، کارشناسان و متخصصین روابط عمومی روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این همایش از محمد جامعی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان به‌ عنوان مدیر روابط عمومی برتر سال ۱۴۰۲، با اهدای تندیس و لوح تقدیر در حوزه روابط عمومی تقدیر به عمل آمد؛ همچنین در بخش کارشناسان برتر روابط‌ عمومی کشور نیز از عارف عبادی، رئیس ارتباطات و سید علی‌اکبر شریعت‌زاده تقدیر شد.

این گزارش حاکی از آن است که سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌ عمومی با عنوان مهارت‌های کاربردی هوش مصنوعی در روابط عمومی برگزار شد و به تاریخچه روابط عمومی در جهان و ایران و اهمیت و جایگاه آن در شرکت‌ها و واحدهای تجاری پرداخت؛ هوش مصنوعی و ارتباط موثر و حمایت از حوزه ارتباطی و رسانه‌ها، به‌روزرسانی تکنولوژی و همگام‌ شدن با آن، از جمله نکات مهم در این سمپوزیوم بود.

شایان ذکر است یکی از نکات مهمی که روابط‌ عمومی‌ها باید در محوریت کار خود قرار دهند و در راستای آن کوشا باشند، توجه به دو سویه بودن روابط‌ عمومی، ایجاد فهم مشترک با رسانه‌‌ها و مشتریان، مدیریتی بودن کار و واحد روابط‌ عمومی و اخلاق و ارتباط درست و باید‌ها و نبایدهایی که از پل ارتباطی روابط عمومی با شرکت‌ها و رسانه‌ها و مشتریان ایجاد می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.