راه اندازی سامانه مرکز تماس و اتوماسیون اطلاعات پرواز غیر حضوری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)
سامانه مرکز تماس و اتوماسیون اطلاعات پرواز غیرحضوری بر اساس تکنولوژی TDM و با سویچ سخت افزاری در فرودگاه بین المللی امام خمینی مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل کیوان ضرابی فر مدیرکل دفتر سامانه های الکترونیکی فرودگاهی اظهار داشت سامانه مرکز تماس و اتوماسیون اطلاعات پرواز غیرحضوری بر اساس تکنولوژی TDM و با سویچ سخت افزاری مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود از ویژگیهای این سامانه مرکز تماس مبتنی بودن آن بر تکنولوژی VoIP ، امکان ضبط کلیه مکالمات، امکان پخش پیام اعلام شماره پرواز ، ساعت پرواز ، تاخیرات و . .. توسط سیستم به جای اپراتور، امکان پخش پیام های مختلف برای مشترکین منتظر، نمایش تعداد مشترکین در حال انتظار و تعداد مشترکین درحال پاسخ در هر لحظه به اپراتور، نمایش تعداد مشترکین ارجاع شده ، تعداد مشترکین پاسخ داده شده و تعداد مشترکرین رد شده توسط اپراتور، امکان پخش پیام خاص برای شماره تلفن ویژه به منظور راهنمای مشترک، امکان مشاهده کارکرد اپراتورها به صورت online و گرافیکی توسط ناظر، امکان کنفرانس بین ناظر و اپراتور و مشترک و همچنین روش های جستجو کامل بر مبنای نام ، نام خانوادگی ، آدرس ، شماره قدیم در کامپیوترهای اپراتوری می توان نام برد.
مدیرکل دفتر سامانه های الکترونیکی خاطر نشان کرد در این سیستم از روش های استاندارد NGN در برقراری و مدیریت ارتباطات استفاده شده است و کلیه مشخصات سیستم توسط Data Base قابل تنظیم و کنترل می باشد.
????ضرابی فر از طراحی این سامانه مرکز اطلاعات تلفنی توسط یک شرکت دانش بنیان خبر داد وافزود انشاالله با راه اندازی این مرکز سطح پاسخگویی به مردم و مسافرین در جهت افزایش رضایتمندی ایشان افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/