سرویس ادواری خودرو در نمایندگی بدون نوبت انجام میشود
معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو اعلام کرد: دریافت سرویسهای ادواری تضمینی برای حفظ سلامت و کارکرد مطلوب خودرو مشتریان است.
به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ ماشاءالله وردینی، معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در اینباره گفت: سرویسهای ادواری یکی از عوامل موثر در کارکرد بهینه خودرو و جلوگیری از مشکلات جانبی بوده و تاکید بر استفاده از این خدمات در زمانهای مشخص شده در دفترچه خودرو با توجه به بازه اعلام شده نیز به همین منظور صورت میگیرد.
معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو تصریح کرد: انجام سرویسها و تعمیرات خارج از شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو، به دلیل عدم آشنایی تعمیرکاران متفرقه با نقشه فنی خودروهای جدید و یا استفاده از مواد مصرفی یا لوازم یدکی بیکیفیت باعث صدمات جبران ناپذیری به خودروها شده است.
وی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت خودرو، مشتریان در زمان مقرر شده در دفترچه خودرو برای انجام سرویسهای ادواری، به تعمیرگاههای مجاز گروه صنعتی ایران خودرو مراجعه کنند.
معاون ایساکو در پایان با اشاره به اینکه تمامی نمایندگیهای ایران خودرو در سراسر کشور بدون نیاز به دریافت نوبت این خدمات را ارایه میدهند گفت: زمان مراجعه به تعمیرگاهها برای دریافت این سرویسها شش ماه یا هر ده هزار کیلومتر است (هر کدام که زودتر فرا برسد) و مشتریان میتوانند برای دریافت آن به نزدیکترین نمایندگی مجاز مراجعه کنند.
گفتنی است فهرست نمایندگیهای مجاز ایران خودرو بر روی اپلیکیشن ایساکو و وبسایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir قابل مشاهده است.
انتهای پیام/