بازدهی چشمگیر بانک مسکن در خدمات الکترونیک طی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۴

بانک مسکن در راستای توسعه بانکداری نوین و افزایش بهره‌وری خدمات الکترونیک، موفق به تحقق قابل‌توجه اهداف تعیین‌شده خود در حوزه‌های مختلف خدمات بانکی در اردیبهشت‌ماه سال جاری شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ برخی از اهداف این بانک در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک مربوط به خدمات دستگاه‌های خودپرداز، کیوسک، پایانه‌های فروش، ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک است که این گزارش به میزان تحقق اهداف تعیین شده در سطح کشور می‌پردازد.

پایداری زیرساخت دستگاه‌های خودپرداز در شاخص درصد ساعات سرویس‌دهی دستگاه‌های خودپرداز، مدیریت‌های شعب بانک مسکن با تحقق 100 درصدی، فراتر از هدف تعیین‌شده عمل کرده‌اند که نشان از پایداری و کیفیت بالای زیرساخت‌های فنی و پیگیری و سرویس‌دهی مستمر توسط همکاران شعب این بانک دارد.

پایانه‌های فروش (POS) در بخش تراکنش های پایانه‌های فروشگاهی، عملکرد مدیریت های شعب معادل 93 درصد از هدف‌گذاری اولیه است. شعبه مستقل مرکزی تهران با تحقق 164 درصدی در این شاخص، عملکردی درخشان داشته است.

همچنین در شاخص میانگین مانده حساب‌های متصل به پایانه‌ها، مدیریت‌های شعب بانک مسکن به 84 درصد از هدف دست یافته‌اند که در این بخش مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان با تحقق 139 درصدی، در صدر قرار دارد.

ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در بخش توسعه فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری بانکداری الکترونیک، بانک مسکن با افزایش جذب مشتریان برای استفاده از درگاه‌های غیرحضوری، معادل 94 درصد از هدف را محقق کرده است. در این زمینه، مدیریت شعب استان‌های همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی و خراسان جنوبی عملکردی ممتاز با تحقق 100 درصدی اهداف داشته‌اند.

بانک مسکن با تمرکز بر ارتقاء زیرساخت‌های دیجیتال، در مسیر تحقق بانکداری هوشمند و رضایت حداکثری مشتریان گام‌های مؤثری برداشته و در نظر دارد در ماه‌های آتی نیز این روند مثبت را با قدرت ادامه دهد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.