پیام رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی به مناسبت روز روابط عمومی

روابط عمومی دیگر یک واحد تشریفاتی یا صرفاً تبلیغاتی نیست. امروز، در دنیای سازمانی نوین، روابط عمومی در قلب فرآیند تصمیم‌گیری قرار دارد. این واحد نه‌تنها «رسانه‌گر» سازمان است، بلکه «راهبردساز» در مسیر ارتباطات درون و برون‌سازمانی است.

به گزارش پایگاه خبرب رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی، چشم بینای مدیران و گوش شنوا برای مخاطبان است. تحلیل افکار عمومی، مدیریت بحران، تقویت برند سازمان، شفاف‌سازی عملکرد، و ایجاد تصویر ذهنی مثبت، تنها بخشی از نقش‌های پیچیده و اثرگذار این حوزه‌اند.

در دنیایی که اعتماد مهم‌ترین سرمایه است، روابط عمومی نقش معمار این سرمایه را ایفا می‌کند. جایگاه آن، جایی بین مردم و مدیران است؛ جایی که باید با ظرافت، صداقت و استراتژی، خواسته‌ها، دغدغه‌ها و نگاه‌ها را به هم متصل کرد.

سازمانی که به روابط عمومی صرفاً به‌عنوان ابزار اطلاع‌رسانی نگاه می‌کند، فرصت بزرگ تعامل مؤثر با جامعه، کارکنان و ذی‌نفعان را از دست خواهد داد. روابط عمومی باید در جایگاه مشاور ارشد مدیران، دیده‌بان افکار عمومی، و طراح سیاست‌های ارتباطی قرار گیرد.

روابط عمومی، جان سازمان است؛ اگر به آن بها داده شود، سازمان نفس می‌کشد، رشد می‌کند و با جامعه‌اش همدل می‌ماند.

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش‌های صادقانه‌ی همه‌ی فعالان این عرصه، به ویژه همکاران خوبم در دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل تشکر و قدردانی می‌نمایم و توفیق روزافزونشان را در انجام ماموریت‌های خطیر حوزه روابط عمومی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سعید چلندری

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.