پیام نوروزی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با صدور پیامی سال نو را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، بهمن حسین زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در پیامی حلول سال نو شمسی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

فرارسیدن عید سعید نوروز را که طلیعه آغاز فصل بهار و خرمی و سرسبزی طبیعت است، به همه فعالان اقتصادی به ویژه شرکت کنندگان در نمایشگاهها، مجریان، تشکل های صنفی و همکاران گرامی در شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران صمیمانه شادباش می‌گوییم و از همه شخصیتهای حقیقی و حقوقی که در سال گذشته به طرق گوناگون صنعت نمایشگاهی کشور را مورد حمایت قرار داده و به پیشرفت آن کمک کرده اند، سپاسگزاریم.

در سال گذشته علی رغم همه مشکلات و موانع موجود که تحریم های اقتصادی ظالمانه در رأس آنها قرار دارد، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی موفق شد بالغ بر یکصد رویداد نمایشگاهی بازرگانی داخلی و برون مرزی را برگزار یا در آنها مشارکت نماید..

شیوع ویروس کرونا در سه ماهه اخیر باعث گردید زیانهای هنگفتی به همه بخشهای اقتصادی اغلب کشورهای دنیا وارد         آید که صنعت نمایشگاهی و صنایع مرتبط با آن از پی‌آمدهای آن مصون نمانده اند و به تبع آن صنعت نمایشگاهی در ایران نیز دچار تغییراتی گردیده اما با تدابیر خاصی که اتخاذ شده است و با بهره گیری از تجربیات نمایشگاههای مهم دنیا برگزاری رویدادهای نمایشگاهی با استعانت از الطاف پروردگار توانا به موازات موفقیتهای بدست آمده در کنترل شیوع بیماری و برطرف شدن خطرات آن ادامه خواهد یافت.

شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران در سال 99 علاوه بر مأموریت های جاری خود می بایست به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اکسپوی 2020 دبی فعالیت نماید. رویداد اکسپو بعنوان سومین رویداد پرطرفدار دنیا موقعیتی بی نظیر از لحاظ توسعه صادرات، روابط بین المللی و جذب سرمایه گذاری خارجی و گسترش صنعت گردشگری برای کشور عزیزمان ایجاد خواهد نمود که لازمه این مهم، همکاری صمیمانه همه وزارتخانه ها، سازمانها و بخش خصوصی در برپایی پاویون ایران در اکسپوی 2020 دوبی را می طلبد. این همگرایی همه جانبه موفقیت ما را در این رویداد بزرگ جهانی تضمین می کند.

ضمن تبریک مجدد عید فرخنده نوروز و آرزوی تندرستی و بهروزی هموطنان گرامی، امیدوارم که به یاری خداوند متعال ملت ایران بتواند با همکاری و تلاش ایثارگرانه کرونا را شکست دهد و در تقویت بنیه اقتصادی کشور بیش از پیش کوشا باشد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.