پیام نوروزی رئیس اتاق تعاون ایران

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران طی پیامی فرارسیدن بهار طبیعت را به آحاد مردم و به طور ویژه به تعاونگران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران،؛ بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران طی پیامی فرارسیدن بهار طبیعت را به آحاد مردم و به طور ویژه به تعاونگران تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

« سال ۱۳۹۸ هم تمام شد، سالی که سرشار از رخدادهای شیرین و تلخ بود. سالی با تلاطم ها و تکانه های شدید اقتصادی و حوادث طبیعی که همه آنها اگرچه در بطنشان، رنج فراوان برخی از بهترین هموطنانمان پنهان بود، ولی نشان از روحیه تعاون و هبستگی آحاد خداجوی و ولایتمدار ایران سربلند بود.

بخش تعاون هم که ازجنس مردم و برای مردم است به سهم خود مشارکت مثال زدنی در تعدیل آلام آسیب دیدگان داشت. شهادت سردار سرفراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و یارانش به دست اَبَر تروریست قرن و سقوط هواپیمای اوکراینی، تلخ کامی‌های این سال را دوچندان کرد ولی مشایعت چند میلیونی آن سردار بزرگ سپاه اسلام و همرزمانش، از بیادماندنی ترین مظاهر همدلی و وفاداری یک ملت به خادمینش را رقم زد.

از برکات این سال برای بخش تعاون، توفیق حضور و طرح مسائل و دغدغه های مبتلابه اقتصادی در شرایط تحریم های ظالمانه کنونی، در محضر مقام معظم رهبری(مُدّ ظّلّهُ العالی) و بهره مندی از رهنمودها و حمایتهای بی‌دریغ معظم له از شیوه اقتصاد تعاونی در جذب سرمایه گذاری مولد و ایجاد اشتغال و توزیع عادلانه امکانات بود که بلا تردید پیگیری جدّی آنها در راس برنامه های اتاق تعاون ایران قراردارد. از ذکر جزئیات توفیقات و دست آوردهای حضور موثر اتاق تعاون در فرآیند تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌های کلان اقتصادی از طریق ساز و کار عضویت در شوراها و مجامع عالی ملّی و تعاملات سازنده با روسای قوای سه گانه، بویژه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و حضور وزرای محترم و مسئولان ارشد کشور در اتاق تعاون می‌گذرم و توضیح مبسوط آنهارا به فرصتی مغتنم تر موکول می کنم.

بر خود واجب می‌دانم به عنوان خدمتگزار تعاونگران عزیز در بالاترین نهاد مردمی بخش تعاون، تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم، به عزیزانی که در این مقطع حساس مبارزه فراگیر با ویروس کرونا، همگام با کادر درمانی زحمت کش کشور و همه دست اندرکاران خدمت به مردم در مراقبت و مداوی شبانه روزی گرفتاران این بلای خانمانسوز، تمامی توان مادی و معنوی خود را چه از طریق تولید اقلام بهداشتی توسط تعاونی‌های تولیدی و خدمات بالینی و لجستیکی تعاونی‌های خدماتی و اهتمام شبانه روزی و بی وقفه در تعاونیهای توزیعی اعم از شبکه گسترده فروشگاههای تعاونی مصرف سپه، محلّی،  کارگران (امکان)، کارکنان دولت(اسکاد)، فرهنگیان و نظامیان، در تأمین و توزیع بدون محدویت اقلام پر مصرف ازجمله مواد بهداشتی،غذایی و سایر مایحتاج خانوارها که این‌روزها با ماندن در خانه هایشان در حال شکست قریب الوقوع کرونا هستند و از اینکه با رعایت کامل اصول بهداشتی فداکارانه به دور از خانواده حتی در تعطیلات پیش رو و مواجهه با همه گونه احتمال گرفتارشدن در چرخه ویروس کرونا موجبات آرامش خاطر هم میهنان عزیزمان را فراهم می‌کنند، به نمایندگی از جامعه چند ده ملیونی تعاونگران، سر تعظیم فرود و خدا قُوّت عرض می نمایم.

به امید تجدید دیدار صمیمی با مدیران محترم شرکتها، اتحادیه های تعاونی و اتاق‌های تعاون باغلبه بر این بیماری و با سلامت کامل در سال جدید.

اتاق تعاون نیز باتوجه به عضویت در هیات رئیسه اتحادیه بین المللی تعاون(ICA)، مساعی خود را در جلب همکاری تعاونی‌های کشورهای عضو، برای کمک به رفع تحریم‌ها که باعث مشکل در تامین نیازمندی‌های دارویی مبارزه با زنجیره بیماری فراگیر کرونا شده، معطوف کرده است.

خدایا چنان کن سرانجام کار    تو خشنود باشی و ما رستگار

یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

آمین یاربّ العالمین

بهمن عبداللهی

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.