مدیرعامل شرکت راه‌آهن خبر داد؛

پیش‌فروش ۴۵۰ هزار بلیت قطار برای ایام نوروز

رسولی گفت: ۴۵۰ هزار بلیت قطار برای ایام نوروز به فروش رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۱۰ درصدی داشته است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن در مراسم بهره‌برداری از ۵۶ پروژه حمل ونقل ریلی با بیان اینکه ۵۶ پروژه در حوزه فنی و زیربنایی ریلی در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این ۵۶ پروژه در بخش‌های مختلف از جمله ارتباطات و علائم الکتریکی، بازسازی و بهسازی خطوط ریلی، تقاطع غیر هم سطح به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: ارتباطات و علائم موجب ارتقای ایمنی و هوشمندسازی پروژه‌ها می‌شود و احداث و تبدیل تقاطع‌های غیر هم سطح موجب افزایش کیفیت پروژه‌ها در بخش ریلی و جاده‌ای می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه بازسازی و بهسازی خطوط در برخی از پلاک‌ها ضروری بود و این بازسازی موجب افزایش ارتقای ایمنی در تمامی حوزه‌های ریلی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد از قطار‌ها به سمت مشهد است، گفت: پروژه احداث مرکز تعمیرات لوکوموتیو در مشهد موجب ارتقای ایمنی این خط شد و همچنین افزایش کیفیت خدمات در حوزه مسافری توسط احداث مرکز تعمیرات در این حوزه شده است.

او یادآور شد: احداث خطوط عریض در پایانه اینچه‌برون و همچنین توسعه نمازخانه‌ها برای افزایش خدمات رفاهی مسافران در قالب این ۵۶ پروژه صورت گرفته است.

رسولی با اشاره به اینکه ۶ روز از زمان پیش‌فروش بلیت‌های مسافری نوروز گذشته است، گفت: ۴۵۰ هزار بلیت به فروش رفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته و در حوزه فروش اینترنتی هم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۹ درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن افزود: همچنین امروز تفاهم‌نامه همکاری با شرکت ایران‌خودرو در حوزه لجستیک و حمل‌ونقلی منعقد می‌شود و در راستای استفاده حداکثری از تولید داخل برای تعمیرات خطوط و همچنین استفاده از تجهیزات و خدمات این بخش در حوزه تعمیرات و نگهداری در این تفاهم‌نامه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.