دومین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند از تاریخ 11 تا 13 اسفند ماه 1398 در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

‌به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ دومین نمایشگاه بین المللی شهر هوشمند از تاریخ 11 تا 13 اسفند ماه 1398 در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران و با حمایت  نهاد ریاست جمهوری ، وزارت کشور ، وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  برگزار مي‌شود.

‌متقاضان جهت حضور در این رویداد می توانند با شماره  22893242 و 22893244 تماس حاصل کرده و یا به آدرس اینترنتی www.iransmartcity.com مراجعه كنند.

نمایشگاه شهر هوشمند تبلور استارت اپ های هوشمند

امسال دومین سالی است که استارت اپ های فعال در حوزه شهر هوشمند فرصتی را برای به رخ کشیدن توانمندی های خود در نمایشگاه شهر هوشمند خواهند داشت.

نمایشگاه شهر هوشمند در حالی آماده پذیرایی از کار و کسب های نوین و استارت اپ های فعال در زمینه هوشمند سازی و شهر هوشمند است که اولین تجربه از این پدیده را در سال گذشته به خوبی پشت سر گذاشت ک توانست برای دومین سال بسیجی از اراده های دولتی و بخش خصوصی را با خود همراه کند.

این نمایشگاه جایگاه ویژه ای در بسترسازی برای رقابت و معرفی توانمندیهای استارت اپ ها در حوزه های شهر هوشمند و هوشمند سازی شهری دارد.

حضور و پشتیبانی وزارت خانه ها و بخش های مرتبط با این پدیده فرصت مغتنمی برای شرکت های دانش بنیان, استارت اپ ها, فعالین بخش خصوصی برای کسب حمایت و به رخ کشیدن توانمندی ها و همچنین جذب و مشارکت در هوشمند سازی شهری خواهد بود.

از ویژگی های برجسته این نمایشگاه می توان به تجمیع اراده ها برای هوشمند سازی شهری اشاره کرد چرا که این تجمیع اراده تصمیم گیران برای سیاستگذاری های اتی در حوزه مدیرت شهری نقش بسزایی خواهد داشت از این رو این فرصتی مغتنم برای فعالین هوشمند سازی است زیرا این امکانات و بستر ها به این قوت تنها در سال یکبار امکانپذیر خواهد بود.

‌ انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.