دهمین نمايشگاه بين المللي معماری،آوردگاه بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی

دهمین نمايشگاه بين المللي معماري،دكوراسيون داخلي وخانه مدرن (میدکس) از 24 تا 27 دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی نمایشگاه: عبدالکریم جلالی رئیس ستاد برگزاری دهمین نمايشگاه بين المللي معماري،دكوراسيون داخلي وخانه مدرن (میدکس)گفت: در این نمایشگاه 212 شرکت داخلی از جای جای کشورمان و 8 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، کره جنوبی،ایتالیا ، بلژیک،فرانسه و چین حضور خواهند داشت و جدیدترین صنایع، تجهیزات، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

وی افزود: در دهمین نمايشگاه بين المللي معماري،دكوراسيون داخلي وخانه مدرن که تلفیقی از دانش، هنر و صنعت است، علاوه بر شرکت های خصوصی؛ برخی سازمان ها و دستگاه های دولتی و خصولتی هم توانمندی های خود در حوزه های مختلف طراحي و مشاوره معماري و دكوراسيون داخلي و همچنين آخرين دستآوردها و توليدات حوزه های نانوتكنولوژي و بيوتكنولوژي را ارائه خواهند کرد.

جلالی اضافه کرد: در این نمایشگاه همچنین انواع خانه پیش ساخته، نورپردازی و هوشمند سازی، تکنولوژی های نوین تاسیسات، مبلمان و تجهیزات مربوط به فضای باز، تجهیزات دکوراسیون داخلی، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش های تزئینی،لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمندسازی، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های ایمنی ساختمان، سیستم های پالایشی مواد و دیگر محصولات و طرح ها، به معرض نمایش گذاشته می شود.

رئیس ستاد برگزاری دهمین نمايشگاه بين المللي معماري،دكوراسيون داخلي وخانه مدرن (میدکس)گفت: دهمین نمايشگاه بين المللي معماري،دكوراسيون داخلي وخانه مدرن در فضایی بالغ بر 25 هزار متر مربع و در هفت سالن و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

جلالی افزود: معرفی توانمندی های داخلی درحوزه تولید محصولات و خدمات معماری و دکوراسیون، آشنایی شرکت های ایرانی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا، معرفی آخرین توانمندی ها و فناوری های نوین به ویژه در حوزه محصولات نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی، ایجاد فرصت های تجاری جدید، اشتغالزائی، فراهم کردن زمینه تعامل بین دانشگاه و تولیدکنندگان و شناسایی پتانسیل خدمات صادراتی حوزه دکوراسیون کشور، مهمترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون است.

وی در پایان گفت: برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت معماری و دکوراسیون داخلی و گسترش ارتباط بین این دو، یکی از مهمترین محورهای برپایی این نمایشگاه است و برای تحقق این هدف نیز چندین همایش و کارگاه علمی آموزشی از جمله کارگاه های مختلف آموزشی و معماری با حضور استادان دانشگاه و فعالان این صنعت برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به پایگاه اینترنتی www.NNI.irمراجعه و یا با شماره تلفن 88203020 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

دهمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون از 24 تا 27 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.