سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را تجربه کردند؟

سهام شرکت‌های سیمان کنترل خوردگی تکین کو، سیمان هگمتان و سیمان فارس امروز در بورس و شرکت‌های شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، آ.س.پ و کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت پاسارگاد در فرابورس بیشترین رشد را داشتند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 6543واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 5میلیارد و 760میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 3071میلیارد تومان در 614هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کنترل خوردگی تکین کو، سیمان هگمتان و سیمان فارس امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های حمل و نقل پتروشیمی، نیرو ترانس و لامیران نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 1617میلیون ورقه به‌ارزش 1405میلیارد تومان در 300هزار نوبت، آیفکس 111واحد رشد کرد و در ارتفاع 4774واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، آ.س.پ و کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت بیشترین رشد قیمت را داشتند و شرکت‌های پاکدیس، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و توزیع دارو پخش هم بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.