«تاپکیش» بار دیگر بر قله افتخار؛ کسب رتبه‌ 262 سازمان مدیریت صنعتی IMI-100

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) در رتبه‌بندی سالانه سازمان مدیریت صنعتی در بخش کشوری رتبه 262 و در گروه خدمات بازرگانی رتبه 11 را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش)؛ بیست و پنجمین دوره همایش شرکت‌های برتر ایرانIMI-100 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این ارزیابی سالانه که به همت سازمان مدیریت صنعتی با هدف معرفی شرکت‌های برتر سال برگزار می شود؛ شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) موفق به اخذ رتبه 262 کشور شد. همچنین کسب رتبه 11 در گروه خدمات بازرگانی یکی از دستاوردهای مهم تاپکیش در این ارزیابی بود.

با توجه به چالش‌های موجود بخش بازرگانی کشور در سال 1400 و مشکلات واردات و تامین‌ کالا همچون تحریم های بین المللی؛ اهمیت به دست آوردن این رتبه را در گروه خدمات بازرگانی کشور توسط شرکت تاپکیش نمایان می‌سازد.

این شرکت با برنامه‌ریزی و تمهیدات مناسب توانست با فراهم سازی زیرساخت‌های تولید و تامین تجهیزات صنعت پرداخت و بانکی کشور ضمن ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان نقش مهم و تاثیرگذاری در این صنعت ایفا کند.

گفتنی است شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (تاپکیش) نزدیک به دو دهه در فضای تجارت الکترونیک کشور فعال بوده و اقدام به تولید محصولات و تجهیزات بانکی همچون دستگاه های کارتخوان و رول های کاغذ حرارتی در سراسر کشور می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.