تخفیف ویژه داناپلاس برای مشترکان جدید

پلتفرم آموزش آنلاین «داناپلاس» ایرانسل، طرح‌های تخفیفی برای مشترکان جدید خود در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ایرانسل ؛ متقاضیان جدید استفاده از خدمات آموزش آنلاین داناپلاس، می‌توانند با مراجعه به صفحه طرح‌های فروش، در وب‌سایت داناپلاس به نشانی danaplus.net/plans، طرح‌های متنوع این پلتفرم را مشاهده و طرح متناسب با نیاز خود را که تا پایان دی ماه ۱۴۰۱، شامل ۳۰ درصد تخفیف است خریداری کنند. از جمله طرح‌های پرفروش ماهانه، می‌توان به طرح «۱۰ نفره ++B»، طرح «۱۵۰ نفره  C» و طرح «۳۰۰ نفره F» اشاره کرد.

در تمامی طرح‌ها، امکان استفاده از  API و اضافه کردن لوگو موردنظر در محیط آنلاین وجود دارد. از دیگر امکانات این طرح‌ها، امکان برگزاری تعداد نامحدود وبینار، کلاس، رویداد و جلسه و امکان استفاده از ۵ وبکم به صورت همزمان است. این ‌ تخفیف تا پایان دی ماه ۱۴۰۱ بر روی سرویس‌های پرطرفدار داناپلاس و استفاده مشترکان جدید اعمال می‌شود.

«دانا پلاس» ایرانسل، یکی از پلتفرم‌های اصلی شبکه دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار است که توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه شده است. دانا پلاس، ۱۴ مهرماه ۱۳۹۹، در قالب آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی کشور، با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر ارتباطات وقت، افتتاح شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.