میزبانی شبانه روزی بانک ملی ایران از زائران اربعین در استان های خوزستان،کرمانشاه و ایلام

بانک ملی ایران در سه استان مرزی خوزستان، کرمانشاه و ایلام که بیشترین میزان تردد زائران در ایام اربعین حسینی(ع) را شاهد است،اقدام به راه اندازی موکب کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،استان های ایلام،خوزستان و کرمانشاه همه ساله از استان های پرتردد زائران ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) در ایام اربعین هستند.

از این رو اداره امور شعب این استان ها با بسیج همه امکانات، امسال نیز همچون سال های گذشته خدمات گسترده ای را به زائران و عاشقان آن حضرت ارائه کردند.

فعالیت باجه های بانکی ارائه دهنده خدمات ارزی و ریالی مستقر در نقاط صفر مرزی در ایام پر ازدحام اربعین نقش مهمی در رفع مشکلات زائران در این نقاط داشته است.

همچنین استقرار چندین دستگاه‌ خودپرداز سالنی و سیار در نقاط پر تردد پایانه های مرزی و بکارگیری دستگاه های کش لس جهت انجام امور غیر نقدی،مورد استقبال زائران قرار گرفت.

ادارت امور شعب خوزستان، ایلام و کرمانشاه با برپایی موکب هایی بزرگ در پایانه های مرزی این دو استان و با بسیج کارکنان داوطلب به صورت شبانه روزی از زائران ایرانی و خارجی اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی کردند.

در این موکب ها علاوه بر امکان استراحت زائران و طبخ و توزیع سه وعده غذای گرم، بسته های مسافرتی نیز در بین زائران توزیع شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.