۳۱ شهریور و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

حضور و سخنرانی رئیس مجلس در رژه نیروهای مسلح در بندرعباس

رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور در مراسم رژه نیروهای مسلح در جمع یگان‌های نظامی مستقر در بندرعباس سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ محمدباقر قالیباف صبح فردا (پنج شنبه 31 شهریور) در رژه دریایی و یگان‌های‌نظامی با شرکت شناورهای مردمی و نیروهای مسلح بندرعباس حضور پیدا کرده و ضمن شرکت در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

براساس این گزارش، این مراسم با شرکت ۱۴۴۴ فروند شناور سنگین، نیمه سنگین و سبک در قالب بسیج دریایی و یگان‌های برگزیده شناوری نیروی دریایی ارتش و سپاه و دریابانی فراجا درمجاورت سواحل خلیج فارس برگزار می‌شود.

در این مراسم که فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح نیز حضور دارند، یگان‌های برگزیده شناوری، هوایی، پیاده و محمول نیروهای مسلح و بسیج دریایی حضور خواهند داشت و ناو رزمی موشک انداز شهید سلیمانی است که چندی پیش به یگان رزم نیروی دریایی سپاه الحاق شد در این مراسم شرکت خواهد کرد و همزمان با رژه شناوری، جنگنده‌های تیزپرواز نیروی هوایی ارتش و هوا فضای سپاه به اجرای رژه هوایی می‌پردازند.

در آیین رژه نیروهای مسلح در بندرعباس یگان‌های برگزیده پیاده از مقابل جایگاه رژه می‌روند و توانمندی‌ها و دستاوردهای عرصه دریایی نیز در قالب رژه یگان‌های محمول به نمایش در خواهد آمد.

لازم به ذکر است که در سال‌های گذشته و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس روسای مجلس شورای اسلامی در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس شرکت می‌کردند که در دو سال گذشته به دلیل فراگیری بیماری کرونا این مراسم برگزار نشد و امسال دکتر قالیباف در این مراسم شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.