بازدید اعضای هیأت عامل بانک صنعت و معدن از طرح های تامین مالی شده این بانک در استان بوشهر

معاون اعتبارات و راهبری شعب و معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات بانک صنعت و معدن در سفر به استان بوشهر از تعدادی طرح هایی تامین مالی شده توسط این بانک بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، عبدالرضا ولی الهی و بیژن اسدی در این سفر از شرکت پتروشیمی پردیس واقع در منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی (عسلویه) بازدید نموده و در جلسه با مدیران شرکت، راهکارهای ارایه خدمات بانکی مطلوب و انتقال بخشی از گردش مالی شرکت مزبور را مورد بحث و بررسی قرار دادند
اعضای هیأت عامل این بانک همچنین در سفر یاد شده از سه شرکت اهتمام جم، کربنات کلسیم اکباتان و آبزیان مرجان نور بوشهر بازدید نمودند.

شرکت اهتمام جم تولید کننده کیسه، پالت، فرمالین و اوره فرمالدئید بوده و در حاضر در حال اجرای طرح توسعه با تسهیلاتی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال می باشد که با اجرا و بهره برداری از آن، نیروی کار این شرکت به ۱۵۰ نفر خواهد رسید.

شرکت کربنات کلسیم اکباتان نیز تولید کننده آهک هیدراتیه و کربنات کلسیم رسوبی و دانه بندی شده می باشد که با استفاده از تسهیلات ارزی به مبلغ ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو و تسهیلات ریالی به مبلغ ۴۸۲ میلیارد ریال در شرف راه انداری می باشد و با راه اندازی از این طرح هم تعداد ۹۰ نفر اشتغال جدید ایجاد خواهد شد.

شرکت آبزیان مرجان نور بوشهر، واحد عمل آوری انواع آبزیان و سردخانه بالا و زیر صفر بوده که در حال نوسازی و بازسازی و اجرای طرح توسعه با تسهیلات ۸۰۰ میلیارد ریال با اشتغال مستقیم ۳۲ نفر و اشتغال فصلی بالغ بر ۲۵۰ نفر می باشند.

شعبه بوشهر در سال ۱۴۰۰ با پرداخت ۳ هزار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در قالب تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش نقش موثری درحمایت از واحد های تولیدی استان داشته و دارای رتبه اول پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰ در شبکه بانکی استان می باشد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.