برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری کیش با محوریت هوش مصنوعی

دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX) از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در جزیره کیش در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از فابانیوز، مرکز فابا به عنوان یکی از حامیان دومین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات که با عنوان «کیتکس ۲۰۲۲» (KITEX)  در کیش در حال برگزاری است، در آن حضوری فعال دارد.

این نمایشگاه که از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در کیش ادامه دارد، شهر هوشمند، اینترنت اشیاء، فناوری‌های نوین مالی، بلاک چین و رمز ارزها، زیرساخت و امنیت و رسانه‌های دیجیتال محور آن است و در برگیرنده سمینار، همایش، کارگاه تخصصی و رویداد‌های فن بازار و کارآفرینی است.

با توجه به محور‌های توسعه‌ای تبیین شده توسط مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور برای منطقه آزاد کیش و تأکید بر ضرورت پیشرو بودن این منطقه در زمینه‌های شهر هوشمند، فناوری‌های نوین مالی، بلاک چین و رمز ارزها، دومین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX) برگزار می شود.

این نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش در دو بخش نمایشگاهی و همایشی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی و مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش، میزبان مردم، مهندسان و فناوران از ایران و دیگر کشورهاست.

برنامه ریزی لازم بمنظور بهره برداری هدفمند و حداکثری از توان شرکت کنندگان در نمایشگاه مذکور در سطوح مختلف انجام گرفته است تا علاوه بر شناسایی و انتخاب شرکای توانمند در زمینه سرمایه گذاری در شهر هوشمند کیش، نیازهای احصاء شده در منطقه آزاد کیش و سایر مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور نیز از قبل به شرکت کنندگان اعلام شود و در رویدادها و نشست های علمی مربوطه در حین نمایشگاه، راهکارهای دانش بنیان و عملیاتی ارائه شده از سوی آن شرکت ها توسط تیم های مجرب بررسی و نهایتاً بکار گرفته شود.

گفتنی است، دومین دوره نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش «کیتکس ۲۰۲۲» از ۱۹ اردیبهشت با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و مرکز فابا به عنوان یکی از حامیان این رویداد در جزیره کیش شروع به کار کرد.

هیات‌های تجاری از قطر، عمان، سوریه و دیگر کشورها در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش شرکت کردند. جزیره کیش در عرصه هوش مصنوعی و استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان در ایران پیشگام اعلام شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.