رونمایی از سه محصول بانك ملي ايران در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

با حضور عضو هیات مدیره ،معاون شعب و سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران از سه محصول بانک رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیران ارشد بانک  با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه شركت پارس تكنولوژي سداد در جریان عملکرد سه مجموعه داده‌ورزی سداد، پارس تكنولوژي سداد و پرداخت الکترونیک سداد قرار گرفتند.

در این نمایشگاه از سه محصول دنیای پارس تک ، SBU و چاپگر لیزری صدور کارت مربوط به شركت پارس تكنولوژي سداد بانك ملي ايران رونمایی شد.

نمایشگاه تراکنش ایران یک نمایشگاه تخصصی B2B و B2G در حوزه فناوری های مالی است که سالانه توسط مرکز فابا و با همراهی صنعت بانکداری و پرداخت برگزار می شود .

لازم به‌ذکر است کارگاه معرفی محصول، جشنواره چهره‌های ماندگار و جشنواره نوآوری و استارتاپی (فین تک و شهر هوشمند) از جمله بخش‌های اصلی هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران بودند که بخش جشنواره استارتاپی شهر هوشمند با حضور فعالان استارتاپی و مدیران شهری، فرصتی برای نوآوران فراهم کرد تا راه‌حل‌ها و راهکارهای خود را برای هوشمندسازی شهرها ارائه نمایند.

بخش جشنواره بزرگ فین‌تک ایران نیز با حضور تمامی استارتاپ‌های فین‌تکی، مراکز قانون‌گذاری و نظارت، مراکز شتاب‌دهنده و صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر(VC) برگزار شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.