با گذشت کمتر از یک ماه از سفر رئیس دستگاه قضا به استان گلستان؛

ساخت و ساز پروژه موج‌های آبی گنبدکاووس گلستان مجددا آغاز شد

رئیس دستگاه قضا در جریان سفر به استان گلستان در آذرماه سال جاری، ۲ پرونده کثیرالشاکی را به صورت ویژه بررسی و دستورات لازم را برای رسیدگی به آنها صادر کرد که در نتیجه اختیارات ویژه‌ای به دادگستری استان برای پیگیری این پرونده‌ها داده شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ یکی از این پروند‌ها، پروژه «موج‌های آبی گنبدکاووس» بود که این پرونده کثیرالشاکی نزدیک به ۳۰۰ شاکی دارد. در این پرونده شاکیان به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی، گردشگری، سهام خریدند اما پس از گذشت نزدیک به ۹ سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده بود. حال با گذشت کمتر از یکماه از سفر رئیس دستگاه قضا به استان گلستان و با پیگیری‌های دادگستری استان ساخت و ساز این پروژه از سر گرفته شده است.

در همین زمینه رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به اینکه پروژه موج‌های آبی، یکی از ۲ پرونده کثیرالشاکی بررسی شده در سفر رئیس قوه قضائیه به استان گلستان بود، گفت: بلافاصله پس از دستور ویژه رئیس قوه قضائیه، جلسه‌ای با شاکیان پرونده در دادگستری گنبد برگزار کردیم و در نشست ۶ ساعته با شاکیان و متهم پرونده، کار تکمیل این پروژه با نظر اکثریت شاکیان به مجری فعلی آن سپرده شد.

حیدر آسیابی با بیان اینکه ساخت و ساز در پروژه دوباره از سر گرفته شده است و برای آزادی متهم تضمین‌های لازم اخذ شده است، افزود: محل اجرای طرح در توقیف دادگستری است و تا زمان تکمیل مجری طرح حق فروش آن را ندارد.

وی ادامه داد: رئیس دادگستری و دادستان گنبد، بر روند ساخت و ساز به صورت ماهانه نظارت لازم خواهند کرد و بازدیدهای لازم را نیز به صورت مرتب و متوالی انجام خواهم داد.

آسیابی افزود: اگر در مهلت تعیین شده یکساله، طرح تکمیل نشود با اختیاراتی که رئیس قوه قضائیه به استان تفویض کرده است، دادگاه ویژه تشکیل خواهیم داد و متهم محاکمه و طرح با سرمایه‌گذار دیگری تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.