معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با هیبنا اعلام کرد؛

همکاری راهبردی بانک مسکن برای نوسازی بافت فرسوده

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و معاون وزیر راه و شهرسازی در حوزه نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از شروع دوره همکاری راهبردی بانک مسکن با دولت برای پیشبرد طرح‌های تامین مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، محمد آیینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ومعاون وزیر راه و شهرسازی در نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، با اعلام آغاز دوره جدیدی از همکاری بانک مسکن برای تامین مالی جریان بازآفرینی محلات شهری گفت: دوره همکاری راهبردی بانک مسکن برای نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری آغاز شده است و پیش‌بینی می‌کنیم همکاری‌های خوبی در دوره مدیریت فعلی بانک مسکن در پیشبرد اهداف مرتبط با تامین مالی نوسازی بافت‌های فرسوده تحقق یابد.

وی با اشاره به دیدگاه مثبت، سازنده و رو به جلوی محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن در پیشبرد طرح‌های تامین مالی ساخت مسکن، گفت: ایشان به ویژه نگاه مثبت و دیدگاهی همراه در ارتباط با تامین مالی بهینه و حداکثری در حوزه بافت‌های فرسوده دارند. در این راستا مقرر است تا در روزهای آتی با برگزاری جلساتی میان بانک مسکن با حضور مدیرعامل این بانک و همچنین شرکت بازآفرینی شهری ایران در این زمینه تصمیمات موثری اتخاذ شود.

آیینی گفت: به نظر می‌رسد دوره‌ای جدید از همکاری راهبردی بانک مسکن در اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری به نفع نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و ساکنان این بافت‌ها به زودی آغاز شود و در این زمینه شاهد توفیقات زیادی خواهیم بود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود همان‌گونه که پیش از این همکاری مثبت وموثری بین بانک مسکن و مجموعه وزارت راه وشهرسازی از جمله شرکت بازآفرینی شهری وجود داشته است، این همکاری‌ها ادامه داشته باشد و به نحو بهتری رقم بخورد. به خصوص اینکه مدیرعامل بانک مسکن در این زمینه برای همکاری حداکثری در جهت تامین منافع حداکثری مردم در بافت‌های فرسوده و تحقق اهداف دولت در این باره، اعلام آمادگی کرده است.

آیینی افزود: به عنوان عضوی از وزارت راه وشهرسازی همواره به دلیل تعامل بسیار خوب و نزدیک بانک مسکن در پیشبرد اهداف تامین مالی در نوسازی بافت‌های فرسوده وسایر طرح‌های تامین مسکن، بانک مسکن را خانه خود دانسته و همکاری بیش از پیش این بانک در پیشبرد اهداف تامین مالی در حوزه تامین مسکن را منجر به سازندگی کشور می‌دانیم.

وی گفت: به زودی و در جریان جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل بانک مسکن برگزار خواهیم کرد تفاهم‌نامه جدیدی در ارتباط با همکاری این بانک با شرکت بازآفرینی شهری به منظور تامین مالی نوسازی بافت‌های فرسوده وبازآفرینی محلات شهری منعقد خواهد شد و جزییات مربوط به آن اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.