بازار خودرو در جاده گرانی/ سایناپلاس ٢۴۵ میلیون تومان شد

پیشروی بازار خودرو در مسیر گرانی همچنان ادامه دارد؛ در بین خودروهای گروه پراید مدل ۱۳۱ آن از روز گذشته تاکنون یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۲۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ برخلاف روزهای گذشته امروز نوسانات قیمتی در بین خودروهای پژو به حداقل رسیده است و در مقابل آن افزایش قیمت ها در بین خودروهای گروه پراید دوباره از سر گرفته شده است؛ پراید مدل ۱۳۱ از روز گذشته تاکنون یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۲۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

نوسانات قیمتی خودروهای پژو در ۲۴ ساعت گذشته به حداقل رسیده است اما نمی توان گفت خودروهای این گروه در این مدت نوسانات قیمتی را تجربه نکرده اند؛ خودرو پژو ۲۰۷ دنده ای مدل ۱۴۰۰ این گروه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ درصد افزایش قیمت داشته است و در حال حاضر به قیمت ۲۹۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۰.۷۱ درصد گران شده است و به قیمت ۲۸۳ میلیون تومان رسیده است.

این نوسانات قیمتی در بین خودروهای دنا نیز مشهود است به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۲۹۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۰.۷۱ درصد گران شده است و در حال حاضر ۲۸۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای رانا، رانا پلاس مدل ۱۴۰۰ از ۲۴۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۴۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۰.۴۴ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است و در حال حاضر ۲۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است. خودرو سمند ال ایکس نیز امروز از نوسانات قیمتی در امان نمانده است و از ۲۰۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است.

در میان خودروهای ساینا نیز ساینا دنده ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۴۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۴۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۱۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قمیت ۱۴۱ میلیون تومان رسیده است.

گفتنی است که بازار خودروهای مونتاژ کماکان از نوسانات قیمتی در امان هستند؛ خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ در این مدت بر روی ۸۰۰ میلیون تومان ثابت بوده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت بر روی ۸۷۵ میلیون تومان ثابت بوده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

جدول

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.