کمیسیون ملی یونسکو- ایران برگزار می‌کند؛

جان پدر کجاستی

کمیسیون ملی یونسکو- ایران در بزرگداشت هفته هنر افغانستان و با عنوان “جان پدر كجاستي؟” نمایشگاهیمجازی از آثار هنری را در شاخه‌های خوشنویسی، نقاشی و نگارگری، عکاسی، گرافیک، صنایع دستی وموسیقی (سازهای سنتی)، از تاريخ 22 تا 28 آذرماه سال جاري برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، اين نمايشگاه با گفت‌وگو با استادان برجسته در حوزه‌های مختلف هنري همراه است. در مراسم افتتاحیه نمایشگاه که 22 آذر در صفحه اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو- ایران به آدرس @unesco.iran برگزار می‌شود، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران، سفیر کشور افغانستان در ایران و تنی چند از چهرههای ادبی و هنری افغانستانی سخنرانی می‌کنند.

از همه هنرمندان علاقه‌مند به شركت در اين نمايشگاه دعوتمي‌شود كه آثار اسکنشده خود را با کیفیت مطلوب (ترجیحاً 150dpi )، بههمراه رزومهای از هنرمند شامل: نام و نامخانوادگی، سال و محل تولد، سابقه فعالیت هنری، توضیحاتی پیرامون اثر یا آثار ارسالی، همراه با یک قطعه عکس از صاحب اثر، حداكثر تا تاريخ 15 آذرماه، به نشاني ایمیلafghan.art.week@irunesco.org ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه ميتوانند به نگارخانه مجازی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، به نشانی https://gallery.irunesco.org/ مراجعه و جلسات گفت‌وگوهای تخصصی در طول هفته را از طریق آدرس اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو- ایران (@unesco.iran)به‌طور زنده، در زمان مقرر و به‌شکل ضبط شده در روزهای آتی دنبال کنند.

شايان ذكر است كه بازدید از نمایشگاه و شرکت در جلسات گفت‌وگو برای عموم آزاد است.

در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09194887832 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.