نشست مشترک آمیکو با کلوپ آفرود سواران/ افزایش رضایت مندی مشتریان اولویت آمیکو

شرکت آمیکو در راستای مشتری مداری و ارتباط هرچه بیشتر با مشتریان خود، نشست مشترکی را با ((کلوپ آفرود سواران)) در مرکز اصلی خدمات پس از فروش این شرکت برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ در این نشست که ۲۷ مهرماه با حضور مالکان پیکاپ آسنا، اعضاء کلوپ آفرود سواران و مدیران بخش خدمات پس از فروش آمیکو در نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش شرکت آمیکو برگزار شد، حاضران به بیان نقطه نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند.

در این جلسه از ۸ مالک پیکاپ آسنا توسط شرکت آمیکو دعوت به عمل آمد که در واقع نمایندگان کلوپ ۶۰ نفره آفرود سواران هستند.

در خلال این جلسه، نقطه نظرات فنی اعضای کلوپ جهت پاسخ به نیازهای فنی مالکان این خودرو و افزایش رضایت مندی آنها از خدمات پس از فروش مطرح شد.
رضا گل محمدی مدیر شبکه خدمات پس از فروش آمیکو در این خصوص گفت: رضایت مندی مشتریان اولویت آمیکو است و از این رو حوزه خدمات پس از فروش از اهمیت بالایی برخودار است.

وی ادامه داد: ارتباط مستقیم و بی واسطه با مشتریان از جمله روش هایی است که می توان به کمک آن اطلاعات شفافی دریافت کرد.

وی ضمن اشاره به پایش نظرات مطرح شده در این نشست گفت: نظرها و پیشنهادهای بسیار ارزشمندی مطرح شده است که در نظر داریم، در جلسه توسط تیم فنی مهندسی تولید و خدمات پس از فروش مورد بررسی قرار دهیم تا با اولویت بندی و تعریف پروژه اقدامات لازم را در جهت بهبود هر چه بیشتر محصولات و خدمات آمیکو انجام دهیم.

مدیر شبکه خدمات پس از فروش آمیکو در پایان تصریح کرد: این نشست با هدف ارائه خدمات بهتر و افزایش رضایت مندی مشتریان برگزار شد که به درخواست کلوپ آفرود سواران در صورت شرکت اعضاء در ترنمنت های بزرگ ورزشی و طبیعت گردی با خودرو آمیکو، یک گروه پشتیبان فنی از طرف شرکت آمیکو شرکت کنندگان را پشتیبانی خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این نشست رئیس شبکه نمایندگان، رئیس فنی و مهندسی، سرپرست تعمیرگاه، و تعدادی از سرپرست های تعمیرگاه آمیکو نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.