استفاده از هوش مصنوعی تحلیلگر راه گشای اقتصاد کشور

یک ایرانی توانست بواسطه بهره گیری از نتايج حاصله از تكنولوژی هوش مصنوعی تحلیلگر که توسط تیم تخصصی ورد ترید گروپ (World Trade Group) طراحی شده بیشترین بازدهی را از بازار بورس روسیه (Stock Market) در سه دوره داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی شركت ورد تريد گروپ، يك شركت بين المللی با مالكيت ايرانی است كه در حوزه های گوناگون ازجمله توليد اپليكيشن های هوشمند مالی با بكارگيری پتانسيل ها و سرمايه های جوان و خلاق ايرانی در حال فعاليت است. طبق بررسی ها و اعلام نظر تحلیلگران بازار سرمایه در روسیه مشخص شد شرکت ورد ترید گروپ در بازارهای مالی بین المللی نیز بهترین معاملات و سرمایه گذاری های موفق را تا کنون به سرانجام رسانده است.

دکتر حسین قاهری مدیرعامل این شرکت با توجه به فعالیت هایی که قبلا ر حوزه پیش بینی و پایش بازارهای مالی جهان مورد توجه وارن بافت (Warren Buffett) – پدر علم سرمايه گذاری در دنيا – قرار گرفته بود. تحلیل های مبتنی بر فرمول های اقتصادی و هوشمند سازی این فرمول ها در فرآیند پیش بینی بازارها باعث شده چشم انداز های درستی از بازارهای فعلی و آینده اقتصادی جهان در این شرکت شکل بگیرد که مورد استفاده بسیاری از برند ها قرار گرفته است.

در حال حاضر بازارهای مالی جهان و به خصوص بازار بورس روسیه در انتظار تحرکات بعدی این وارن بافت ایرانی هستند تا ببینند باتوجه به شرایط پساکرونا، سرمایه گذاری در کدام بخش از بازار سودآور خواهد بود.

گفتنی است مدیرعامل این شرکت دارای مدرك دکترا در رشته Finance & Banking از کالج London Business School با موضوع پایان نامه Non Equity Method است.

از مهم ترين دستاوردها و تجربيات وی در ایران می توان به جذب بالغ بر 200 میلیون دلار فاینانس برای پروژه های نفتی، سه دوره پیش بینی واقعی در Stock Market کشور روسیه و تحلیل بازارهای فارکس به مدت 5 سال اشاره کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.