۹۰۰هزار نفر در صف فروش سهام عدالت

عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت گفت: همچنان ۹۰۰ هزار نفر در فرآیند فروش سهام عدالت خود قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ مهدی نعمتی افزود: طبق آخرین آمارها دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت ۳۰ درصد از سهام خود را به فروش رساندند.

وی اظهارداشت: بطورکلی تا هفته گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سهام خود را فروخته، تسویه و ۹۰۰ هزار نفر همچنان در فرآیند فروش سهام عدالت خود قرار دارند.

عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت گفت: از سه هفته گذشته برنامه‌هایی را سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت سپرده گذاری و کانون کارگزاران طراحی کردند مبنی بر اینکه بانک‌ها و شرکت‌های کارگزاری بتوانند به سئوالات سهامدارانی که سهام خود را فروخته اند، پاسخ مناسبی دهند.

وی افزود: قرار بود در فاز اول از روز ۳۰ تیر ماه بانک‌ها و کارگزاری‌ها دسترسی‌های لازم برای پاسخگویی به مردم را داشته باشند.

اینجا بیشتر بخوانید: درج نام سهام عدالت روی تابلوی بورس

نعمتی بیان داشت: وقتی فرآیند آغاز شد برخی از کارگزاری‌ها درخواستی داشتند مبنی بر اینکه به آن‌ها فرصت یک هفته‌ای داده شود تا بتوانند زیر ساخت‌ها و منابع انسانی لازم را برای پاسخگویی با توجه به حجم زیادی از تقاضاها انجام دهند.

وی ادامه داد: در طول یک هفته گذشته رایزنی‌ها و جلسات مختلفی در سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد و مقرر گردیداز امروز کارگزاران بتوانند دسترسی‌های لازم را برای پاسخگویی به سهامداران سهام عدالت انجام دهندتا قبل از اینکه فاز دوم ۳۰ درصد آزاد سازی سهام عدالت آغاز شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.