آغاز به کار فروشگاه آنلاین لوازم خودرو، اکسسوری و لایف استایل پرشیا خودرو

فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو با هدف فروش لوازم جانبی خودرو، اکسسوری و لایف استایل با تخفیف های ویژه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ شرکت پرشیا خودرو برای راحتی هر چه بیشتر مشتریان و علاقه‌مندان برند ب ‌ام ‌و و مینی اقدام به راه‌اندازی فروشگاه آنلاین کرده است.

مشتریان ب ‌ام ‌و و مینی می توانند از طریق این فروشگاه اینترنتی و به صورت غیر حضوری اقدام به خرید اکسسوری‌ ها و لایف استایل اصلی ب ام و ، قطعات، تایر، رینگ و باتری کرده و در درب منزل تحویل بگیرند.

مشتریان و صاحبان خودروهای ب ام و و و مینی می توانند تمامی قطعات اصلی را از طریق سایت خریداری کرده و با حمل رایگان درب منزل تحویل بگیرند.
پرشیا خودرو برای خریدارانی که مبلغ خرید آنها از فروشگاه آنلاین، از مبلغ 5 تا 10 میلیون تومان باشد 5 درصد تخفیف و جهت خریدهای بالای 10 میلیون تومان 10 درصد تخفیف در نظر گرفته است.
در بخش اکسسوری و لایف استایل نیز، خریدهای بالای 500 هزار تومان، به صورت رایگان تحویل مشتریان عزیز خواهد شد.
اینجا بیشتر بخوانید: تخفیف‌های ویژه پرشیا خودرو برای کاور و سرامیک رنگ بدنه انواع خودروها
پرشیا خودرو برای اطمینان هرچه بیشتر خریداران قطعات، رینگ و لاستیک امکان دریافت مشاوره به منظور استخراج شماره فنی و تطبیق آن با شماره شاسی خودرو جهت استفاده صحیح قطعات برای خودروها را فراهم نموده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و همینطور مطلع شدن از پیشنهاد های ویژه و استفاده از تخفیفات هفتگی و ماهانه فروشگاه آنلاین پرشیاخودرو می‌توانید به وبسایت آن به آدرس shop.persiakhodro.ir مراجعه کنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4591 (کد 021 تهران) و داخلی ۲۶۴ و ۳۲۲ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.